filtr stożkowy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez v1rooz » 21 cze 2010, o 15:26

widac ze nei czytales calego tematu tak jak to robi 3/4 nowych uzytkownikow.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

 

Postprzez killah » 21 cze 2010, o 20:15

najpierw dajesz gaz do samochodu a potem oczekujesz mocy :wstyd:
killah
 

Postprzez prezesik » 21 cze 2010, o 20:41

killah napisał(a):najpierw dajesz gaz do samochodu a potem oczekujesz mocy :wstyd:
:lol:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez mani51 » 21 cze 2010, o 20:49

killah, czyżbyś twierdził, że jedno wyklucza drugie? Jak ktoś się przyłoży do montażu gazu albo bedzie miał szczęście to będzie miał jedno i drugie. Gaz daje spore możliwości tylko niestety większośc zakłada instalację żeby oszczędzać więc ginie kilka koni. Sam mam gaz i stożek a to dlatego że przy zwykłym dolocie nikt nie był mi w stanie ustawić tak żebym zszedł poniżej 11l/100 a na stożku sam to zrobiłem. Moim marzeniem jest powrót do takiego stożka jak miałem na początku czyli bezpośrednio nad przepustnicą. Niestety taki który tam pasuje kosztuje ponad 250zł a stary zwyczajnie się rozleciał bo miał za ciasno pod maską po założeniu miksera i musiałem przejśc na ten badziewny za 50zł
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez koza9010 » 26 cze 2010, o 22:25

Gaz był juz jak kupywałem golfa ;/ cześciej i tak latam na waszce i sie pytam czy to coś da ;)
koza9010
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez v1rooz » 27 cze 2010, o 11:30

oprocz dzwieku nic.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez koza9010 » 27 cze 2010, o 22:06

Aha no cóz trza bedzie zmienic silnik na bez gazowy :D
koza9010
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kacpa » 15 lip 2010, o 00:51

witam wszystkich forumowiczów VW Golf Mk 3.. jestem nowym użytkownikiem, mam pewne zapytanie odnośnie montażu filtra stożkowego. kupiłem swojego golfa juz z zamontowanym filtrem stozkowym. postanowilem zmienic ten filtr na inny ale takiego samego ksztaltu i wielkosci. po odpaleniu silnika auto strasznie sie dławi natomiast po odłączeniu takiej małej kostki obok filtra, do ktorej dochodza 3 przewody, wszystko jest wporzadku tylko ze spalanie jest o 3 litry wieksze niz na poprzednim filtrze.. czy po zalozeniu kazdego filtru potrzebna jest jaka regulacja gaznika? i do czego słuzy tamta kostka o ktorej wyzej wymieniałem? :shock:

[ Dodano: 2010-07-16, 09:20 ]
mam jeszcze takie pytanko.. jak poprawnie założyc filtr stożkowy aby silnik nie dławił sie powietrzem?? wie ktos jak dobrze wyregulowac gaźnik? :zawstydzony:
Kacpa
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 18:06
Lokalizacja: Siemianice k/ Słupska

Postprzez Peter1717 » 15 maja 2012, o 23:22

Witam :) Ja też nowy. Właśnie dzisiaj sprawiłem sobie filtr stożkowy do mojej golfinki. Co prawda silniczek mam mały bo 1.4 ale ten pomruk Bezcenny ^^. Moje pytanko jest następujące. Po pierwsze spalanie... będą jakieś zmiany? Po drugie to jak go najlepiej zamontować? Bo ja nowy w mechanice i jeszcze zielony :P Ja go zamontowałem bez tej rury co leciała do oryginalnego filtra. I nie wiem czy lepiej właśnie jest go zamontować bez niej czy najpierw tą rurę a później na nią filtr. Co doradzicie? ;>
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez trollu » 15 maja 2012, o 23:28

Peter1717 napisał(a):jak go najlepiej zamontować?

wg mnie w bagażniku :wstyd:
sry ale jak kupiłeś jakiś zwykły stożek i nie masz innych modów to zmiany będą takie, że auto może gorzej jeździć niż na seryjnym filtrze. w takim wypadku nie ma znaczenia jak go zamontujesz. kumpel wywalił puche i założył filtr na rurę dolotową, mogłeś lepiej kupić sportową wkładkę
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 15 maja 2012, o 23:44

Że tak zapytam ile za ten stożek dałeś ?
wywalasz standardową puchę, pakujesz tam kawał rury i na to stożek (tak żeby wypadał mniej więcej w tym samym miejscu co seryjna pucha [w sensie długości dolotu do silnika]).
Aha, no i odseparować od gorącego silnika trzeba
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 maja 2012, o 00:14

No dałem za niego 42 zł. No to ok co do montażu, to sobie na tą rurę dolotową zamontuję a nie tak jak mam teraz.
"Aha, no i odseparować od gorącego silnika trzeba"
A co do tego to jakoś konkretniej mógłbyś napisać jak to zrobić? Bo jak już wspominałem zielony jestem :P
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - http://log4-emil.pl/



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości