Moderator: Moderator
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
ale niech ludzie nie traktują tego jak lekarstwo - przysiadają światła - kondensator, żeby ładnie i mocno zagrało - niezbędny kondensator. Finalnie można go dać bardzo blisko przed wzmacniaczem, żeby ten niewielki ładunek oddał w chwili tąpnięcia, ale najpierw niech człowiek zadba o druty. U Ciebie możliwe, że alternator nie wyrabia, a kabel od alternatora do akumulatora może by przydało się zdublować ?Jeszcze raz podkreślę - nie jestem przeciwnikiem kondzia, ale najpierw podstawy dobrze zrobić, to 99% sukcesu
Jak ktoś się bawi w dB, i plany ma na moce liczone w kW, to niech się nie nastawia, że mały kondziołek zapewni mu stabilny prąd.
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.htmlPiJey88 napisał(a):zobacz czy jak się wyłącza ty czy gasną lampki na wzmaku, wydaje mi się że zasilające są zbyt cienkie albo słaba masa, albo musisz dołożyć masę z aku do budy dodatkową
że można zrobić taką mase.golf 1.4 napisał(a):Po prostu ciągnąć gruby kabel od - z aku, do karoserii
golf 1.4 napisał(a):od karoserii do wzmaka
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.htmlgolf 1.4 napisał(a):Tylko ten co idzie od anteny jest cienki.
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
35 mm2 na takim odcinku (do 4 metrów) jest w stanie przenieść prąd do 100 A, jak masz powyżej kW, może delikatnie brakować
. U mnie wzmacniacze przy max wysterowaniu potrafią pożreć 140 A, ale łączny przekrój kabli jest 61 mm2 i nic nie siada
Może trochę z zapasem, ale od przybytku głowa nie boli 
Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości