Moderator: Moderator
Okazało się że kabel + przy aku nie był wystarczająco mocno dociśnięty. Dzięki wszystkim za pomoc.
1F na każde 500W RMS, ale trzeba wziąć pod uwagę że kupując kondensator np Holywood który ma 5F w rzeczywistości ma duuużo mniej, więc tak samo kupując za 100zł kondensator 1F będzie miał połowę tego co na opakowaniu
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
Nie był to bubel jakiś, z kondensatorów dobrze wypadły co do ich pojemności Helix, Stinger, DLS. Cała zabawa z audio zaczyna się od prądu, którego początkiem jest alternator - załóż 180 A z VW, popraw, oczywiście jeżeli już nie masz zrobione łączenia altek - aku - buda, wymiana kabli na 50 mm2 i prądu będzie wystarczająco i na większe moce
Kondensator jest łataniem jakiejś dziury, niwelujesz skutek, a zaniedbujesz przyczynę, a w przypadkach wzmacniaczy po 200 rms i tubie 250 to już jest śmiech, bo kupuje taki kondensator, a kable do wzmacniacza jak piczy włos 
bogib184 napisał(a):Może trzeba na takim odcinku dać 50 mm2, nie wiem jak masz masę z aku do budy, z budy na silnik - też 35 mm2 ?
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.htmlPowrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości