Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez tede gti » 5 lut 2013, o 21:53

Co do sprzęgła jakiej firmy to zdania są podzielone,ja bym brał z tych dwóch tańsze ;-)
tede gti
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 5 lip 2012, o 17:38
Lokalizacja: Pabianice

 

Postprzez raf.corp7 » 6 lut 2013, o 16:16

a mam jeszcze takie pytanie a opłacało by sie tak zrobic zeby wymienic sama tarcze czy raczej nie robic tak tylko wszystko wymienic??

[ Dodano: 2013-02-06, 16:04 ]
mam jeszcze takie pytanie opłaca sie kupis sprzegło firmy statim ??
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 17:07

raf.corp7 napisał(a):a mam jeszcze takie pytanie a opłacało by sie tak zrobic zeby wymienic sama tarcze czy raczej nie robic tak tylko wszystko wymienic??


Jeśli docisk nie jest zużyty to można by tak zrobić... jednakże nie masz pewności czy za parę km znowu coś sie nie popsuje. Pamiętaj... Chytry dwa razy traci...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez raf.corp7 » 6 lut 2013, o 18:38

wiem wiem nom ale za bardzo kasy nie ma ale raczej cale sprzegło wymieniam a co do tej firmy to wiecie jak to wytrzymuje i co i jak ??
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Ranger » 6 lut 2013, o 23:00

Przy wymianie sprzęgła to warto uszczelniacz wału korbowego jeszcze wymienić, bo na ilość roboty lepiej dołozyć te pare zł niż jakby później zaczeło cieknąć i by trzebabyło robić znowu to samo.
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez deusiwo » 8 lut 2013, o 00:19

Ja do 1.8 ABS kupowałem sprzęgło + docisk z LUK za 246zł i sprawuje się wyśmienicie
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez raf.corp7 » 8 lut 2013, o 14:16

u mnie w sklepiej jest za 270zł i chyba wezme bo na allegro niby tańsze troche ale jesscze przesyłka to podobna cena wychodzi a w sklepiej jak wezme zły rodzaj to sobie wymienie bo podobno sa dwa rodzaje . :-D

[ Dodano: 2013-02-21, 21:12 ]
mam takie pytanie przy wymianie sprzęgła mogłęm przestawic zapłon albo cos ?? bo jak zapalam golfa to trzyma sie na 2 tys obrotach i nie wiem co jest grane a tylko sprzęgło wymieniałem .
z góry dzieki za pomoc
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez hubert18115 » 24 lut 2013, o 14:31

Witam, mam golfa 3 z silnikiem 1.8 i ostatnio zawoziłem ojca do roboty i gdy chciałem zmienić bieg wcisnąłem pedał sprzęgła i wpadł mi w podłogę i nie odbił. Jakie mogą być tego przyczyny i czy naprawa może być droga?
hubert18115
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 14:18
Lokalizacja: godzisz

Postprzez raf.corp7 » 24 lut 2013, o 15:48

prawdopodobnie pęknął Ci taki talerzyk przy docisku i dlatego tak sie stało.
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez trollu » 25 lut 2013, o 18:22

po 1 - sprawdź czy linka się nie zerwała, nie puściło zabezpieczenie linki na łapie sprzęgła lub nie rozjechał się samoregulator
2 - jeżeli nic z w/w nie ma miejsca to pękł ząbek w deklu skrzyni biegów lub tak jak napisał raf.corp7, poszedł talerzyk na sprzęgle. jak łapa sprzęgła luźno sobie dynda to raczej ząbek, jeżeli coś ją blokuje to być może popychacz sie zablokował za talerzykiem.
zabezpieczenie linki - ok 20zł, linka z samoregulatorem 120zł, sprzęgło 300zł
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.corp7 » 26 lut 2013, o 13:39

co sie mogło stac po wymianie sprzegłą golfik zawiecza mi sie czasami na 2 tys obrotach.
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pietrasiak2 » 26 lut 2013, o 13:46

Sprawdź czy wszystkie wtyczki powpinałeś, może jakiś przewód np podciśnienia do serwa nie pękł , lub nie jest wypięty. Reset ECU też nie zaszkodzi :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości