wydaje mi się, że na zgaszonym silniku to biegi wchodzą w miarę, a na zapalonym to już nie precyzyjnie, a o szybkiej zmianie biegów to można zapomnieć. Mam nadzieję że to nic poważnego jest.
Tak, bo wysprzeglik hydrauliczny jest zasilany z tego samego zbiorniczka co uklad hamulcowy.
To jeszcze jedna sprawa. Jak biegi wchodza gdy przed zmiana biegu powciskasz kilka razy pedal sprzegla i pozniej wrzucisz bieg? Jesli bedzie wchodzilo dobrze to masz do odpowietrzenia wysprzeglik, a jak nie pomoze to do wymiany (zapowietrza sie).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Witam.Niedawno nabyłem golfika III1.6 b+g,silnik ABU,skrzynia 5 biegowa CNU.Problem polega na tym,że jadąc 100km/h na 4 biegu jest około 3200obr/min a po przełączeniu na 5 bieg jest to samo.W skrzyni nic nie puka,wszystkie biegi wbijają się bez problemu.Sprzęgło jest dobre,nie przeciąga.Jakie obroty powiny być na 5 biegu?Czy tak ma być,czy jest to jakaś mechaniczna usterka skzryni?
Proszę o jakieś podpowiedzi?