Moderator: Moderator
MTi napisał(a):czyli to co chropowate to po prostu kurz? ;d

MTi napisał(a):i efekt chropowatej powierzchni u ciebie nie wystąpił? D mam caly blotnik do malowania i nie wiem czy oddać to do lakiernika ... czy samemu pstryknąć tylko jak ostatnio siusialem lakierem to chropowate takie mi wyszlo
na koniec się poleruje i wtedy wszystko jest gładziutkie i równiutkie
ważne jest żeby polerować polerką lub szlifierką bo ręcznie za chiny nie dasz rady spolerować żeby było gładziutkie
jutro dam zdjęcia pod kątem gdzie było malowane to zobaczysz jak wygląda tyle że ja na razie nie polerowałem
bezbarwny miałem z lepszą końcówką bardziej rozdrabniała i było idealnie gładkie gdy nim malowałemPabloSBT napisał(a):MTi napisał(a):i efekt chropowatej powierzchni u ciebie nie wystąpił? D mam caly blotnik do malowania i nie wiem czy oddać to do lakiernika ... czy samemu pstryknąć tylko jak ostatnio siusialem lakierem to chropowate takie mi wyszlo
ja robiłem tak że malowałem podkładem jechałem go papierem wodnym wszystko się wyrównało a później tylko pomalowałem na kolor 3 razy i jak ostatnia warstwa była matowa to pomalowałem bezbarwnym jak pomalowałem to kolor się różnił od tego z nadwozia był jaśniejszy ale po kilku dniach się zrównał i nawet nie widać gdzie był malowanyna koniec się poleruje i wtedy wszystko jest gładziutkie i równiutkie
ważne jest żeby polerować polerką lub szlifierką bo ręcznie za chiny nie dasz rady spolerować żeby było gładziutkie
jutro dam zdjęcia pod kątem gdzie było malowane to zobaczysz jak wygląda tyle że ja na razie nie polerowałem
a to chropowate to nie jest kurz tylko spray ma taką końcówkębezbarwny miałem z lepszą końcówką bardziej rozdrabniała i było idealnie gładkie gdy nim malowałem
ps.. jakimi papierami to matujecie?
golfem 3 z benzyniakiem 1,4 z 96 roku., i nie wiem jak powinna wyglądać blacha pod lewym błotnikiem bo chciałbym wyklepać i złożyć od nowa.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości