Wycieraczki i spryskiwacze

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez yogi2531 » 22 sty 2008, o 20:30

Witam mialem ten sam problem i nic nie pomoglo prucz wymiany silniczka na nowy prawdopodobnie zwoje z I i II biegu sie palapo jakims czasie, wymianilem na uzywke i mam spokoj
Pozdrawiam
yogi2531
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 16:15
Lokalizacja: Racibórz

 

Postprzez mietek » 22 sty 2008, o 23:03

to tak jest to wina silniczka prawie napewno poprostu sie zawiesil i bedzie ci dzialac tylko na 2 albo na 1 albo wogule to starosc jego przekazniki i kostki tam nieszukaj problemow jak tam cos sie stanie to poprostu niebedzie dzialac
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

czujnik wycieraczek ?

Postprzez Kruq » 25 sty 2008, o 23:39

nie dziala mi najwoleniejsza predkosc wycieraczek.. wszystko inne dziala : sprzyskiwacze przod/tyl itd.

wiecie co moglo pasc i jak to naprawic .. ?

zdjele obudowe za kierownica i probowalm sie dostac tam ale niewiem za bardzo jak :D chyba bede musial zdjac kierownice cala ;/
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 26 sty 2008, o 00:31

Na pierwszy, wolny bieg, prąd idzie kablem koloru zielonego i ten trzeba sprawdzać: czy jest w nim prąd w kostce pod kierownicą, dalej czy jest też na silniczku (też zielony) i w/g tego naprawiać
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Kruq » 26 sty 2008, o 00:44

DZIEKI , a jak to sprawdzic :D bo ja za kumaty nie jestem w tych rzeczach .. wole sie dopytac niz cos spartolic :D
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 26 sty 2008, o 02:19

Lampką kontrolną (żaróweczka i dwa kabelki) lub gotowy "próbnik napięcia 12V" z marketu, za 2-3 PLN, dotykasz jednym kabelkiem masy a drugim do badanego przewodu samochodowego; oczywiście włącznik wycieraczek musi wtedy być na pierwszy bieg a zapłon włączony. Powodzenia. Gdyby co - to pytaj, w miarę czasu podpowiem. Doradzał bym też pomoc kolegi trochę obeznanego z prądem, bo co na żywo - to na żywo, a i zepsuć można.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

PROBLEM Z TYLNIA WYCIERACZKA

Postprzez piotr0488 » 27 sty 2008, o 12:55

Mam problem z tynia wycieraczka. jak ja wlacze to idzie do polowy , puzniej do konca i staje gdzie chce, nie zatrzymuje sie poziomo do szyby tylko za kazdym razem w innym miejscu. Wydaje mi sie ze to jakis przekaznik ale nie weim gdzie on jest i czy to , to co mysle....
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 27 sty 2008, o 12:59

rokrec tapicerkie pod klaba taka czarny plastik i tam bedziesz mial cale dojscie do wycieraczki i sprawdz czy jakos dziwnie nie chodzi silniczek ;/
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez piotr0488 » 27 sty 2008, o 13:02

On jakos wlasnie dziewnie idzie.... idzie, i staje, idzie i staje,......nieraz bez problemu przejdzie przez cala szybe a nieraz po kawalku sie przezuwa...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 27 sty 2008, o 13:11

a wez wycieraczkie pociagnij do siebie niech odejdzie od szyby (tak jak do wymieniania wyceiraczki) i wlacz i sprawdz czy bedzie sie zacinala :P bez dotykania do szyby ! na sucho
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kamilecki » 27 sty 2008, o 13:22

ja bym podejrzewał że to będzie TARCZA POWROTU na kole Ślimacznicy w samym silniku...

ta tarcza to metalowy pierścień z przerwą w miejscu położenia zerowego wycieraczki... po tym pierścieniu jeżdżą szczotki i podają na silnik prąd jeżeli wycieraczka nie jest w położeniu ZEROWYM.

Jeżeli natomiast te szczotki nie będą dobrze stykały do pierścienia, to może przerywać silnik podczas powrotu wycieraczki.

wciśnij przełącznik wycieraczki do przodu i przytrzymaj na spryskiwaczy tylnej szyby...
wtedy wycieraczka pracuje cały czas omijając TARCZĘ POWROTU...

jeżeli będzie działać bez zacięć to wiesz ze to tarcza, bądź kabelek od powrotu
pozdrawiam...
kamilecki
Gaduła
 
Posty: 459
Dołączył(a): 31 paź 2007, o 19:16
Lokalizacja: do kąd

Postprzez piotr0488 » 27 sty 2008, o 13:40

ok ... sprawdze te dwa sposoby...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości