Rozrusznik

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez ney » 26 paź 2013, o 17:01

siemano, że tak podpytam, gdy przekręcam kluczyk z rozrusznika słychać przeraźliwy dźwięk tak jakby coś śfiszczało w nim nie ma zaskoku silnika tylko jak przytrzymam dłużej to po ok 25 sekundach czasem zaskoczy, co może być przyczyną ? nie wyrzuca go czy jak?
ney
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 19:26
Lokalizacja: łóź

 

Postprzez fernardo » 30 paź 2013, o 13:44

znalazłem fajną, ciekawą ofertę rozrusznika. sam poszukuję i zastanawiam się nad tym: http://www.autoparto.pl/rozrusznik-volk ... 630,p.html

chyba dobra cena co nie?
fernardo
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 25 paź 2013, o 12:42
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Corki » 17 lis 2013, o 18:04

Dobra cena ;)
Corki
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 8 lis 2013, o 16:14
Lokalizacja: Kraków

Odkręcanie rozrusznika w 1.8

Postprzez tomasz291 » 20 gru 2013, o 06:11

Witam dziś odkręcałem rozrusznik w moim 1.8AAM i narobiłem niezłego bigosu po wyjęciu ostatniej szpilki silnik ze skrzynią opadł o jakieś 10cm :-o zaczoł płyn uciekać z pompy wody szybko podnośnik żaba pod silnik i podłożyłem grube drewno pod miskę woda przestała lecieć ale myślę że uszkodziłem kruciec co idzie do pompy wody http://a.gery.pl/krociec-wody-golf-iii- ... source=mlt jak myślicie kupić nowy czy po wyprostowaniu wszystkiego wruci do normy..?
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Re: Odkręcanie rozrusznika w 1.8

Postprzez prezesik » 20 gru 2013, o 06:50

tomasz291 napisał(a):Witam dziś odkręcałem rozrusznik w moim 1.8AAM i narobiłem niezłego bigosu po wyjęciu ostatniej szpilki silnik ze skrzynią opadł o jakieś 10cm :-o zaczoł płyn uciekać z pompy wody szybko podnośnik żaba pod silnik i podłożyłem grube drewno pod miskę woda przestała lecieć ale myślę że uszkodziłem kruciec co idzie do pompy wody http://a.gery.pl/krociec-wody-golf-iii- ... source=mlt jak myślicie kupić nowy czy po wyprostowaniu wszystkiego wruci do normy..?
na bank :szkodziłeś króciec, trzeba kupić nowy.

ps. co ma wspólnego króciec termostatu z tematem o rozruszniku? Chyba nie ten dział.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tomasz291 » 20 gru 2013, o 15:08

prezesik25, Myślisz że ten króciec co podałem będzie ok czy lepiej wybrać się do sklepu?

[ Dodano: 2013-12-23, 22:01 ]
prezesik25, Króciec wchodzi w króciec od pompy wody teraz który wybrać?Wybrałem ten co jest 1 co idzie z chłodnicy :-) Poza tym rozrusznik zregenerowany wymienione szczotki zdarte na maxa były i wyrąbana tulejka teraz pali jak nowy :super: Na razie obserwuje czy płyn utrzymuje się na jednym poziomie i przestrzegam wszystkich do wymiany rozrusznika w 1.8 trzeba podłożyć coś po silnik!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Problem z rozruchem

Postprzez krzysiekps2 » 2 sty 2014, o 21:53

Witam,mam taki problem z moim golfem3 1.6benz/gaz. otoz to dzieje sie tylko w zimie przy niskich temp.tak jak teraz np. Auto nie garazowane i jak przychodze po nocy i chce go odpalic to nie mozna albo jest ciezko.Akumulator nowy,ladowanie sprawne a jak przekrecam kluczyk to rozrusznik zaczyna krecic i po kilku obrotach tak jakby brakowalo pradu,rozrusznik staje gasna kontrolki i kasuje licznik i zegar.czasem kilka prob i zapali,a czasem trzeba pchac.a jak juz zapali to ostatnio sprawdzalem jak mialem problem odpalic-zapalil za trzecim razem za wszytkimi objawami braku pradu,zgasilem odrazu i sprobowalem odpalic i zaskoczyl bez problemow.a jesli bylby rozladowany akumulator to by nie zapalil. Nigdy nie dziaje sie to w lecie,tylko jak jest zimno. Golfa mam 7lat,super auto ale z tym problemem borykam sie juz trzecia zime. akumulator nowy,rozrusznik po remoncie,wymienilem tez alternator ale to nic nie dalo.cos musi mi chyba ciagnac prad ale to zagadka. Prosze o rade jesli ktos mial podobny problem.
krzysiekps2
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 sty 2014, o 21:37
Lokalizacja: Przytkowice

Postprzez pawelekm » 6 mar 2014, o 20:31

Panowie u mnie taka sprawa (silnik 1.4 aex) :
Na początku myślałem, że to kostka stacyjki (a może się mylę...).
Golf odpalał różnie tzn. raz za pierwszym strzałem (bez względu na temperaturę), raz nic, raz coś
mieliło pod maską, raz nic, później łapał itd. itp. Otworzyłem maskę - popatrzyłem na rozrusznik,
Popatrzyłem na kable - zaśniedziałe. Postanowiłem je nieco oczyścić. Odkręciłem więc kable poczyściłem
miejsca ich przykręcenia złożyłem wszystko do kupy i .... auto nie odpala w ogóle.
Po przekręceniu kluczyka słychać tylko jakieś "buczenie", które ustaje po kilkunastu sekundach a później
cisza. Tak jest teraz za każdym razem.
Zauważyłem także, że rusza się śruba - zaznaczona na zdjęciach (choć nie można jej wyciągnąć).
I jeżeli ją trochę "poruszam", przykręcę kable z powrotem - to po przekręceniu kluczyka coś "pomieli" pod
maską a później znowu buczenie i cisza.
Nic nie wyciągałem - odkręcałem tylko kabelki. Za chiny ludowe nic nie mogę z tym zrobić.
Jak bym nie ustawił tej "śrubki" to nic nie działa.
Czy rozrusznik jest do wymiany ? Czy sama wymiana w tym silniku 1.4 AEX jest skomplikowana ?

Obrazek
----------------------
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
pawelekm
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 19:38
Lokalizacja: Lubin

Postprzez hellaflush » 6 mar 2014, o 20:59

Ta "śruba" musi mieć nakrętkę kontrującą dzięki czemu nie będzie się ruszać. Założyłeś dwa kable na niego? Wtyczka dobrze siedzi?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez pawelekm » 6 mar 2014, o 21:20

Tak śruba ma nakrętkę kontrującą, ale mam ją jakoś 'specjalnie' ustawić ?
Ale skoro śruba się rusza na boki to jak mam to dokręcić do obudowy .....
Obydwa kable oczywiście założone. Wtyczka siedzi.
Nie mam już pomysłu, próbowałem tą śrubę dać trochę 'głębiej' lub nieco wyciągałem.
Czasami ją tak ustawiłem, że coś zachrobocze, ale po chwili jest tylko buczenie a później cisza.....
----------------------
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
pawelekm
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 19:38
Lokalizacja: Lubin

Postprzez łukasz1983 » 9 mar 2014, o 16:51

krzysiekps2, Na jakim jeździsz oleju?Mineralny?Jak tak to jest powodem.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Nati712 » 22 kwi 2014, o 20:46

Witam wszystkich serdecznie dawno dawno mnie tutaj nie bylo bo moj Golfik w ogole mi sie nie psuł poniewaz chcialam kupic Astre, gdzies tam czul chyba ze chce go zmienic i bylo wszystko bardzo ok do soboty..... Moj problem naswietla sie nastepujaco : Wkladam kiluczyk do stacyjki rozrusznik kreci łapie ale obroty strasznie faluja i harczy tak strasznie jakby mial przestawiony zaplon poczym gasnie i juz nie mozna go odpalic, psikam startem w rure tez harczy odpala ale gasnie wiec ide pod maske dociskam wszystkie kable jeszcze r4az i po wymacaniu kopulki i palca gdzies tam zalapuje i jedzie pozniej znow po 2 dniach to samo, nie wiem co moze sie dziac czy aparat zaplonowy czy bezyna z gazem zakluca swoje dzialanie nie wiem jeden mechanik mowi zeby wyjac bezpieczniki od gazu i jezdzic na bezynie bo sa zaklucenia inny mowi ze to wlasnie aparat zaplonowy jeszcze inny ze rozrzad sie przestawil ale sie nie przestawil bo sprawdzalam, mial ktos kiedys taki przypadek ????
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości