MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez kosa-seba » 14 lut 2015, o 21:50

hej sorki ,ze nie dalem znac wczesniej tego nie sprawdzalem jeszcze przez kasowanie ale z tego co wiem to inspekcja nie wiem ktora 1 dala sie skasowac a podobno nie dalo rade wejsc w inspekcje 2 z tego co sie dowiedzialem, plus to ze przez przypadek jakos wszedl znajomy w jakies opcje ekranu z km w jakies dane tylko nie wiedzial do czego to ma sluzyc .

[ Dodano: 2015-02-15, 11:16 ]
no hej znalazlem chwilke i o to wyniki ;

1. 65535
2.
3. 12670
4. odsyla do 6 pola
5. pokazuje mi sie na obu wyswietlaczach ---- ----
6. 1
7. 0
8. 3.5 trip

to udalo mi sie sipsac a co zauwazylem jak odpalam samochod na zaplonie pojawia mi sie in 02
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

 

Postprzez klaudek669 » 15 lut 2015, o 12:45

No i nadpisało Ci pamięć takie jak były przypuszczenia, wsad do zmiany lub cała kość. Na pierwszej pozycji jest numer WGSZ (DPN), który jest ZAWSZE czterocyfrowy, a dla silnika AAA w takim typie licznika powinno być 3764.

Podaj jeszcze producenta licznika i numer części, postaram się poszukać odpowiedniego wsadu u siebie.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 318
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez kosa-seba » 15 lut 2015, o 14:02

jest jakis numer 87001262 vdo made in germany i seat a na tylnym panelu gdzie kosc jest numer 0 88 311 188 a w srodku jest jakis znak VDO ELECTRONIC
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez klaudek669 » 15 lut 2015, o 15:02

No to jak VDO to damy rade, a numer to coś w stylu 1H6 919 033 xx. Na górze powinieneś mieć tam gdzie wkręca się żarówki od podświetlenia, taki biały plastik i jeszcze ten sam na którejś naklejce.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 318
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez kosa-seba » 15 lut 2015, o 15:27

klaudek669, 1h6 919 033 p
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez klaudek669 » 15 lut 2015, o 16:09

Mam taki wsad przed chwilą sprawdziłem na liczniku, mogę Ci go zrobić..
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 318
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez kosa-seba » 15 lut 2015, o 16:29

klaudek669, to jakoś trzeba by pogadać na spokojnie w takim razie. tylko to jakoś licznik bys musiał mieć?
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez klaudek669 » 15 lut 2015, o 21:38

Reszta na PW, żeby śmietnika nie robić. :-P
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 318
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

MFA

Postprzez orafal150 » 31 lip 2015, o 14:32

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu to podpinam się do tego. Chodzi o to że zakładam mfa do Golfa 3 1.8 ABS i z tego samego modelu mam licznik, wiązkę itp. Mój problem jest następujący po włączeniu zapłonu świeci mi się strzałka od kierunku, dodam że kostka 2 pinowa jest podłączona i w wiązce też jest 2 pinowa. Wisi jeszcze jedna wtyczka 1 pinowa. Jak podłączałem kostkę na odwrót to świeciła się druga strzałka. Nie reaguje na awaryjne ani kierunki, po prostu się pali. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić, na starym liczniku i wiązce wszystko było ok.
Avatar użytkownika
orafal150
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24 maja 2013, o 15:25
Lokalizacja: Sokółka

Re: MFA

Postprzez rondell » 8 lip 2016, o 07:38

Witam Panowie, możliwe że problem był już w tym temacie poruszany, a ja tylko zawracam głowę. Jakiś czas temu kupiłem licznik (ponoć z AFN-a, choć tarcze wskazują faktycznie na AFN-a) do mojego 1Z. Producent TRW.
Wczoraj go w końcu podłączyłem do instalacji, którą mam w aucie (wiązka jeszcze z mojego licznika, który nie ma MFA). Przekręciłem kluczyk w aucie i moim oczom ukazało się niestety coś takiego:
Obrazek
Wskazówki i wyświetlacze nic nie reagowały, nawet po włączeniu silnika i dodaniu gazu. Kontrolki płynu chłodzącego i ciśnienia oleju w moim liczniku się nie świecą, więc to dla mnie też jest ciekawostka...


I teraz moje pytanie - WTF?
1. Czy aby licznik 'zagadał' muszę mieć założoną wiązkę od licznika z MFA?
2. Czy muszę mieć również podłączoną manetkę z MFA?
3. Czy licznik jest walnięty?
4. Czy może licznik ma inne DPN niż ten, który miałem dotychczas?

Póki co instalacji u siebie w ogóle nie dotykałem. Licznik chciałem podłączyć tylko po to, aby sprawdzić, czy jest sprawny i czy w ogóle zagada? Póki co jest :ass: straszna...
Avatar użytkownika
rondell
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2 wrz 2015, o 14:56
Rocznik: 1995
Silnik: 1986 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości