Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez KoguTek » 15 maja 2008, o 10:53

Y@RO, czyli

pin 3,5,6,19 ze starego maja być połączone razem do pinów 7,9,24 w nowym?
bo w tym najbardziej sie mieszam...
KoguTek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 maja 2008, o 00:36
Lokalizacja: Dębica

 

Postprzez Y@RO » 15 maja 2008, o 12:48

Piny w starym 3,5,6,19 to komputer MFA. Jesli go nie posiadasz to poprostu spinasz piny 7+9+24 w nowej kostce i podpinasz je pod mase :)
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Zamiana normalnego licznika z golfa 3 na licznik z polo

Postprzez Tapi » 23 gru 2008, o 00:28

Witam serdecznie mam pytanko.
Nie wiem czy dział odpowiedni ale spróbuje.
Mam chęć wymienić swój licznik z golfa 3 na licznik z polo.
Link
http://moto.allegro.pl/item506454148_li ... tanio.html

Podstawową różnica miedzy obecnym licznikiem a tym jest drobna różnica w prędkościomierzu ponieważ mój jest wyskalowany do 220 km/h a ten do 200 km/h

jaka będzie różnica lub przekłamanie jeśli będę jechał 100km/h a nie będzie to wcale tyle w rzeczywistości czy w ogóle jest różnica czy wcale nie?

wszędzie szukam liczników wyskalowanych do 6,5 tys w obrotomierzu i 220km/h na prędkościomierzu ale nie mogę znaleźć dlatego zwracam sie do kogoś kto już zrobił taka podmiankę u siebie i czy jest ok.
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez K@mil » 23 gru 2008, o 00:31

Temacik juz był :arrow: http://www.golf3.pl/topics4/licznik-z-p ... cznik+polo

Poszukaj licznika z mk4 sa one takie same jak w polo, z mk4 napewno znajdziesz tak samo wyskalowanego jak twój...

Wyskalowanie to nie jest jedyny problem, jest jeszcze jeden... licznik nie zmiesci Ci sie w konsole mk3 :) poszukaj tematów byly juz o wkładaniu licznika mk4 do naszych goferków...

To Ci pomoze http://www.vwgolf.pl/?p=624
Ostatnio edytowano 23 gru 2008, o 00:36 przez K@mil, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Tapi » 23 gru 2008, o 00:34

właśnie czytałem niektóre tematy na ten temat i tylko liczniki z MK4 niewieszczą sie całkiem w konsoli MK3 a liczniki z polówki dobrze pasują.
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez K@mil » 23 gru 2008, o 00:44

Temacik scalony !! taka sama treść tematu !! :wstyd:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Tapi » 23 gru 2008, o 11:53

a podałbyś mi linka do tego jak zamontować taki licznik w MK3?
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

[mk3] Pinout licznika i inne pytania

Postprzez konri » 14 sty 2009, o 10:04

Witam!

Mam zamiar zamontować u siebie w G III licznik od Polo (licznik podobny do tego z G IV).
Wiem ze temat był juz poruszany na forum ale ja mam ten problem ze moj licznik od polo ma z tyłu 2 wtyczki - tak jak od G IV.
W zwazku z tym mam prosbe o podanie rozpiski pinout tego licznika - chyba ze jest tak samo jak w G IV.
Kolejne pytanie -
Czy jak wymienie zielone diody podswietlenia na niebieskie to wszystko bedzie ok?
Jakiej wartosci napiecia kupic diody? (3,2V ?)

Z gory dziekuje.
Avatar użytkownika
konri
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:02
Lokalizacja: zg/rzepin

Postprzez K@mil » 14 sty 2009, o 11:30

konri napisał(a):Wiem ze temat był juz poruszany na forum


Jesli piszesz ze temat był juz poruszany to dlaczego nie dopisałes go w starym temacie?

Nawet jest temat wlasnie o Polo i wlasnie o kostkach !!

SCALONE !!
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez konri » 14 sty 2009, o 13:57

No tak, tylko ja mam licznik z polo i ma 2 kostki a nie jedna. i tu mam problem.
Avatar użytkownika
konri
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:02
Lokalizacja: zg/rzepin

Postprzez Zico63 » 14 sty 2009, o 17:29

Polecam: Pin out
Pozdrowienia! :siema:
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez konri » 14 sty 2009, o 22:49

Dzieki. Nie pomyslalem ze na Viakenie moge to znalezc.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-01-14, 21:51 ]
Widze ze w GIV jest taki sam pinout.
Avatar użytkownika
konri
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:02
Lokalizacja: zg/rzepin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości