Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 4 maja 2008, o 20:25

Zico63 napisał(a):tak jak w Mk3 jest wwiele wersji liczników ( Indigloo, VDO, ...

Indiglo to nie rodzaj licznika, tylko nazwa tarcz sprzedawanych na allegro.
Są dwie firmy liczników: VDO i MotoMeter
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Y@RO » 4 maja 2008, o 20:37

PiJey88 napisał(a):Są dwie firmy liczników: VDO i MotoMeter


sa dwie firmy ale wersji wiecej :P Bo jest z obrotkiem i bez :P z MFA i bez .. wiem ze w IBIZIE jest licznik km dziennych i calkowitych analogowy a w golfie nie wiem czy takie liczniki byly ... :)
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 4 maja 2008, o 21:54

Jak pisałem, mam schemat z książki o Polo, są tam poprostu pozaznaczane te piny jak idą w Polo i dopiero z kartką to podłączaliśmy, ale tak fajnie jak u Kolegi Y@RO, że pin z Golfa na pin z Polo to to nie jest :-(
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 4 maja 2008, o 21:59

ale tak fajnie jak u Kolegi Y@RO, że pin z Golfa na pin z Polo to to nie jest :-(


Nie rozumiem tego zdania :D heheh :D no ja wiem ze to sa nie te same piny i nawet wtyczke trzeba zmienic jesli o to chodzi ... ja NIE mam MFA i nowe zegary tez NIE maja MFA czyli jak mowisz piny 3,5,6 i 19 maja byc wolne bo one sa do MFA .. a reszte to poprostu poprzepinac do odpowiednych miejsc .. :D TAK ?
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 4 maja 2008, o 23:55

Miałem na myśli, że tak ładnie opisane iż "z pinu Golfa - kreseczka - na pin Polo", to ja nie mam opisane, bo jest to (tak jak poślę e-maila) xero strony z książki ze schematem elektrycznym i dopiero z tego domyślaliśmy się co i jak.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 5 maja 2008, o 00:14

Dzieki za emaila. A mialbym prosbe, moglbys wstawic fotki jak to wyszlo u Ciebie ? :)

[ Dodano: 2008-05-05, 00:15 ]
a i czy masz odrazu tez tak rozpisana kostke od golfa III bo niechce mi sie szukac a moze bys mial gdzies ...
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 5 maja 2008, o 00:24

Niestety, nie robiliśmy to w moim, jak będzie ten gość to zrobię jakąś fotkę, ale to wyszło jak by był fabryczny - nie do poznania. A co do kostki - to co masz na myśli? Tam był tylko schemat. A rozpisanie kostki to jest to co w Twoim drugim tutaj poście - czy dobrze myślę?
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 5 maja 2008, o 00:30

To jak bedzie to poprosze foto. Z gory dzieki. Tak chodzilo mi o schemat kostki golfa II ale przeciez wlasnie juz podalem wczesniej gdzie pisze. hee Pozdro lece spac. #m sie i dzieki ;) Do uslyszenia jak z czyms bede mial problemy.
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez K@mil » 8 maja 2008, o 18:14

Panowi i jak z fotka :D bo chetnie zobacze he :D moze sam sie skusze :D
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Zico63 » 8 maja 2008, o 22:28

Oj, krucho.... :-( , Gość pojechał rozbudowywać Imperium Brytyjskie i (podobno) trochę mu zleci. Ale jak pisałem: żadnej rożnicy poza tym, że wskaźniki paliwa i temperatury są w środku na górze. I jeszcze jedna sprawa: ten przynajmniej model licznika nie miał żaróweczek kontrolnych w oprawkach tylko takie miniaturowe, WLUTOWYWANE :zly: . Tak, że może ten mój seryjny nie jest taki zły a ma np. kontrolkę paliwa!!
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez KoguTek » 15 maja 2008, o 00:41

a mógłby ktoś napisac tak jak najprościej...

coś w tym stylu:

stary----->nowy
3pin -> 7,9,24
itd...

bo z tamtej rozpiski to ciezko mi jest sie polapac...

tak po polskiemu ktory stary do ktorego nowego i bedzie super (czytać ---> bede montowal :-> )
KoguTek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 maja 2008, o 00:36
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Y@RO » 15 maja 2008, o 00:43

KoguTek napisał(a):a mógłby ktoś napisac tak jak najprościej...


Stara ---->> Nowa
1 ---->> wolny,
2 ---->> 22
3 ---->> 7+9+24
4 ---->> wolny,
5 ---->> 7+9+24
6 ---->> 7+9+24
7 ---->> wolny,
8 ---->> 10
9 ---->> wolny,
10 ---->> 11
11 ---->> 23
12 ---->> 20
13 ---->> 1
14 ---->> wolny,
15 ---->> wolny,
16 ---->> 12
17 ---->> wolny,
18 ---->> 29
19 ---->> 7+9+24
20 ---->> 13
21 ---->> 5
22 ---->> 18
23 ---->> 8
24 ---->> 2
25 ---->> 17
26 ---->> wolny,
27 ---->> 28
28 ---->> 14

Jak by co to jeszcze tu
http://www.autoextrem.de/showthread,t-67757.htm
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: hhyyend i 12 gości