boss1986 napisał(a):tylko po odpaleniu i podkręceniu go do 1500 obrotów wszystko zaczyna świecić jaśniej nadmuch pracuje szybciej i tak już zostaje do następnego odpalenia. Czy to jest normalne czy wina tego własnie kabelka?
To objaw braku wzbudzenia i dopiero od tych 1500 obrotów ma Kolega jako takie ładowanie (to "rozjaśnienie"), co szczególnie w niskoobrotowym przecież dieslu jest niekorzystne dla akumulatora.
Stojąc w korku czy na skrzyżowaniach, wszystko idzie z akumulatora! A w TDI ma co iść, jeśli chodzi o pobór prądu.

no wiem jest dużo modeli ja mam silnik 1.8 wiem ten alternator z mniejszego motoru pewnie bedzie słabszy ale chodzi mi tylko o to by jakoś sie przeturlac te pare kilometrów:)
Co jeszcze muszę odkręcić żeby altek wyszedł?" Trzeba wykrecic troche te 2 sruby trzymajace altek i belikatnie postukac w nie młoteczkiem, aby tulejki sie cofneły. Jak tego nie zroibisz bedziesz miał problem zeby go pozniej załozyc. Pozdro