rozpórka przednich kielichów

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:23

Nawet najgrubsze alu będzie bardziej pracowało niż stalowa utwardzana rozpórka . Dziwne, ze w sporcie nie używa sie alu rozpór ... jak sa takie sztywne i o wiele lżejsze ;)

Opik , nie wiem skąd ty masz ceny ....
Rozpórka Sparco: VW Golf III
Cena:
534,47 zł brutto
http://www.rallyshop.v10.pl

WIECHERS-SPORT ROZPÓRKA PRZEDNIA VW Golf III / Vento
Cena : 381 PLN
http://www.hpt.pl
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

 

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:27

toż chyba napisałem że Sparco 5 stów kosztuje, czyż nie? ;)

Widzisz - moim zdaniem (i nie tylko) w cywilnym Golfie w zupełności wystarcza taka aluminiowa, bo robi co ma robić i czuć różnicę.
Jasne że konkretna stalowa jest lepsza, ale moim zdaniem bez sensu jest pakować takową do cywilnego samochodu, którym nie zapieprza się po szutrach. Bo nie oszukujmy się, nigdy nie poczujesz różnicy ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:32

i Widzisz , tu jest ta różnica ....
ty masz miekki zawias , duży balon na felgach i różnica jest dla ciebie mała ...
a jak ktoś ma zawias beton , naciągniere naleśniki ze do rantu brakuje 2 cm opony i pakuje okolo 4 atmosfer to różnica jest znaczna i wcale nie trzeba mieć subaru na rajdy zeby buda rozeszła sie jak nie jest spięta :D
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:35

Akurat tak się składa że mój zawias twardością dorównuje miękkim gwintom, tyle że to mizerne -40 jest ;) Jedyne co daje różnice to opony z normalnym ciśnieniem w środku
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:40

Opik , nie miałem zamiaru pociskac czy cos ze masz miekki zawias . Tylko pisze o takich zawiasach jak FK z regulowana twardością , gdzie w gwarancji zawiasu pisze ze powyżej 0,5 twardosci producent nie odpowiada za szkody spowodowane w aucie a od twardosci potrafią pękać przednie szyby :D
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:44

Wiesz, mnie jakoś nie razi to że ktoś powie o moim samochodzie coś nie tak, tylko mówię że jest nieco inaczej. Nie jeden się dziwił że ma Golfa dużo niżej niż mój a mimo wszystko miększy jest :D
Pakując taki betonowy zawias, który ugnie się centymetr, to tylko i wyłącznie klatka przelotowa z zastrzałami nadkoli, rozpórka nawet nie pomoże :D ja mówię o "normalnym" gwincie, typu ta technix, mts itp. I przy nich i normalnej asfaltowej jeździe nie poczuje różnicy między tą rozpórką TT a jakąś za kwadryliard pesos
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 21 gru 2012, o 11:44

Na kilku forach wyczytać można że aluminiowa rozpórka to strata pieniędzy ponieważ alu pracuje bardziej od stali...

Wszystko zależy od tego na jak twardym zawiasie będzie siedział samochód..

Opik na miękkim zawiasie taki tatechnix zda egzamin ale już przy betonie ujmę to zbrojonym może być problem i taka alu rurka będzie się gięła razem z budą...

No ale jak wiadomo zasobność portfela utwierdza w przekonaniach... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Andrew » 21 gru 2012, o 12:31

panowie to juz nie chodzi czy alu czy stal... one po prostu gna sie przy regulacji (przy tej nieszczesnej srubie rzymskiej) czyli kazda sztywna (bez regulacji) bedzie dobra takie moje zdanie :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 15:22

No to widocznie mam jakiś ewenement, bo nic się nie gnie i przy twardym kicie czuć różnicę z/bez. Gdyby nic nie dawała to sprzedałbym ją od razu na allegro i szukał pełnej, albo pokombinował z wyspawaniem takowej. Ale że naprawdę daje radę, to została i sobie chwale ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 15:39

Opik napisał(a):No to widocznie mam jakiś ewenement, bo nic się nie gnie i przy twardym kicie czuć różnicę z/bez. Gdyby nic nie dawała to sprzedałbym ją od razu na allegro i szukał pełnej, albo pokombinował z wyspawaniem takowej. Ale że naprawdę daje radę, to została i sobie chwale ;)

Albo nie masz porównania jak prawidłowo powinna usztywniać .. w jakim stopniu ;)
Najważniejsze , ze spełnia twoje oczekiwania .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości