rozpórka przednich kielichów

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Lobus » 27 lut 2012, o 10:33

Jak to na jednym z forum wyczytałem:
Podstawowym atutem montażu rozpórek jest brak trzeszczenia plastików. hehe
Potwierdzam to w 100% bo i tak u mnie było!!
Sztywność też lepsza, pewniej i szybciej możesz polatać po zakrętach ;-)
Przednia dolna + gleba to trochę hard core bo trzeba bardziej uważać, żeby Ci jej nie wyrwało jak gdzieś zahaczysz, tylna też daje satysfakcję i z tyłu też ma co poskrzypieć ;p
Ja się zastanawiam jeszcze nad C-pillar'em czyli na tylnych słupkach takie mały jdm ;p
http://www.eurotuner.com/featuredvehicl ... to_05.html :hyhy:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

 

Postprzez Opik » 27 lut 2012, o 12:49

To może od razu całą klatkę pakować :lol:
Gleby dużej nie mam bo raptem -40, ale jak przyjdzie do wymiany zawiechy, to będę chciał gwint wpakować. A wiadomo jak to się kończy :-D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lobus » 27 lut 2012, o 13:12

Klatka też fajna ale już za bardzo ogranicza przestrzeń i auto traci resztki funkcjonalności;p Ale nad C-pilarr'em myślę już od dłuższego czasu ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez BialyUst » 27 lut 2012, o 17:48

Lobus napisał(a):Przednia dolna + gleba to trochę hard core bo trzeba bardziej uważać, żeby Ci jej nie wyrwało jak gdzieś zahaczysz,
głupota montować przednia dolna nic nie daje oprucz chudszego portfela przecież wózek jest elementem nośnym a nie buda wiec dołu nie trzeba spinac :P gora i tył polecam
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Karol B. » 20 gru 2012, o 21:54

Odświeżam :-) Warto się interesować tą rozpórką i za tą cenę? --> http://allegro.pl/vw-golf-3-vento-rozpo ... 43862.html

Czy uciekać od niej gdzie pieprz rośnie? :hyhy:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:01

Karol B., ja polecam tą - http://www.mapet-tuning.com/sklep/rozp% ... g61cubt1g3
mam i jestem zadowolony, masz sprawdzone źródło gdzie w razie czego można uderzyć z reklamacją a nie cyrki przez allegro. No i sensowniej wykonana moim zdaniem, mocowania oprócz przykręcenia jeszcze obejmują kielichy więc na pewno jest to pewniejsze mocowanie. Czuć różnice po założeniu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:11

a jaki jest sens montować aluminiową skręcaną na śube rzymska rozpórke ??? Najgorsza opcja na rozpórke jaka jest możliwa ;/
polecam rozpórki WIECHERS-SPORT . Stalowa przez co jest sztywna , żadna skrętka ... Spełnia swoje zadanie w 100% ..
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:17

W tym wypadku średnica całości i średnica ścianki załatwia sprawę, bo jest sztywna i zdecydowanie pozytywnie wpływa na budę samochodu ;)

pewnie że lepiej wpakować stałą stalową Sparco, ale to jest 120zł vs 500
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:23

Nawet najgrubsze alu będzie bardziej pracowało niż stalowa utwardzana rozpórka . Dziwne, ze w sporcie nie używa sie alu rozpór ... jak sa takie sztywne i o wiele lżejsze ;)

Opik , nie wiem skąd ty masz ceny ....
Rozpórka Sparco: VW Golf III
Cena:
534,47 zł brutto
http://www.rallyshop.v10.pl

WIECHERS-SPORT ROZPÓRKA PRZEDNIA VW Golf III / Vento
Cena : 381 PLN
http://www.hpt.pl
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:27

toż chyba napisałem że Sparco 5 stów kosztuje, czyż nie? ;)

Widzisz - moim zdaniem (i nie tylko) w cywilnym Golfie w zupełności wystarcza taka aluminiowa, bo robi co ma robić i czuć różnicę.
Jasne że konkretna stalowa jest lepsza, ale moim zdaniem bez sensu jest pakować takową do cywilnego samochodu, którym nie zapieprza się po szutrach. Bo nie oszukujmy się, nigdy nie poczujesz różnicy ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:32

i Widzisz , tu jest ta różnica ....
ty masz miekki zawias , duży balon na felgach i różnica jest dla ciebie mała ...
a jak ktoś ma zawias beton , naciągniere naleśniki ze do rantu brakuje 2 cm opony i pakuje okolo 4 atmosfer to różnica jest znaczna i wcale nie trzeba mieć subaru na rajdy zeby buda rozeszła sie jak nie jest spięta :D
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:35

Akurat tak się składa że mój zawias twardością dorównuje miękkim gwintom, tyle że to mizerne -40 jest ;) Jedyne co daje różnice to opony z normalnym ciśnieniem w środku
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron