Problem z tylnim zawieszeniem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez PabloSBT » 9 mar 2012, o 17:07

AdiK__ napisał(a):PabloSBT, Nie regulator tylko korektor siły hamowania przy wymianie tulej musisz odkręcić od niego 4 przewody które warto mieć w zapasie bo uwielbiają się łamać. Tyle ode mnie bo kolega Karol B. podał bardzo dobrą fotoporadę ;)

Swoją drogą ja nie mam korektora i nie widzę różnicy w hamowaniu ;p

teraz zobaczyłem w googlach jak to wygląda i nie kojaże żebym tam gdzieś miał taki kolektor przy belce :P nie wszystkie golfy to miały?? dzieki AdiK za wyjaśnienie :) to jutro sprawdzę czy mam ten kolektor i jak będę miał to skombinuje te przewody :)

Byłem dzisiaj na diagnostyce żeby sprawdzić czy to nie amortyzatory są przyczyną tego stukania i mają jeden 75 drugi 77 ale co ciekawe gościu wziął samochód na szarpaki i powiedział że nie ma strasznych luzów na tych tulejach o.O więc czemu mogą być jeszcze luzy w kołach i takie stukanie głośne? łożyska powinny być dokręcone tak żeby podkładka pod nimi się mogła spowodnie przesuwać a u mnie nawet jak na hama zakręcę to czuje luzy:( czopy nowe są więc to raczej nie ich wina
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości