AdiK__ napisał(a):PabloSBT, Nie regulator tylko korektor siły hamowania przy wymianie tulej musisz odkręcić od niego 4 przewody które warto mieć w zapasie bo uwielbiają się łamać. Tyle ode mnie bo kolega Karol B. podał bardzo dobrą fotoporadę
Swoją drogą ja nie mam korektora i nie widzę różnicy w hamowaniu
teraz zobaczyłem w googlach jak to wygląda i nie kojaże żebym tam gdzieś miał taki kolektor przy belce
 nie wszystkie golfy to miały?? dzieki AdiK za wyjaśnienie
 nie wszystkie golfy to miały?? dzieki AdiK za wyjaśnienie  to jutro sprawdzę czy mam ten kolektor i jak będę miał to skombinuje te przewody
 to jutro sprawdzę czy mam ten kolektor i jak będę miał to skombinuje te przewody  
Byłem dzisiaj na diagnostyce żeby sprawdzić czy to nie amortyzatory są przyczyną tego stukania i mają jeden 75 drugi 77 ale co ciekawe gościu wziął samochód na szarpaki i powiedział że nie ma strasznych luzów na tych tulejach o.O więc czemu mogą być jeszcze luzy w kołach i takie stukanie głośne? łożyska powinny być dokręcone tak żeby podkładka pod nimi się mogła spowodnie przesuwać a u mnie nawet jak na hama zakręcę to czuje luzy:( czopy nowe są więc to raczej nie ich wina


