
Moderator: Moderator
 ?? zaluz inne kola... jak bedzie nadal buczec to lozyska jak nie to kola. mozna rowniez sprawdzic czy lozazska ruszajac kolem w przod i w tyl, jak beda duze luzy to lozysko,,, ale z zamiana tylnich kol na inne bedziesz mial 99% pewnosci
?? zaluz inne kola... jak bedzie nadal buczec to lozyska jak nie to kola. mozna rowniez sprawdzic czy lozazska ruszajac kolem w przod i w tyl, jak beda duze luzy to lozysko,,, ale z zamiana tylnich kol na inne bedziesz mial 99% pewnosci 

 miałem to samo wyło i wyło i wyło....i wydawało się że to z przód na 200%. okazało się że to tył łożysko padło.
 miałem to samo wyło i wyło i wyło....i wydawało się że to z przód na 200%. okazało się że to tył łożysko padło.
 ? zalezy jak bardzo buczy... jak niemasz kasy na nowe to kup chociaz smar na stacji , sciagnij zaslepke wygiasnij bolec i lekko dokrec srube, naluz wiecej smaru i zluz i na 500 km powino ci starczyc... to jest ok 10-15 min roboty na jedno kolo
? zalezy jak bardzo buczy... jak niemasz kasy na nowe to kup chociaz smar na stacji , sciagnij zaslepke wygiasnij bolec i lekko dokrec srube, naluz wiecej smaru i zluz i na 500 km powino ci starczyc... to jest ok 10-15 min roboty na jedno kolopiotr0488 napisał(a):zazwyczaj padaja tylnie lozyska... 500 km..? zalezy jak bardzo buczy... jak niemasz kasy na nowe to kup chociaz smar na stacji , sciagnij zaslepke wygiasnij bolec i lekko dokrec srube, naluz wiecej smaru i zluz i na 500 km powino ci starczyc... to jest ok 10-15 min roboty na jedno kolo


 Bezcenne
 Bezcenne 

 nie ma czegoś takiego jak nie zainwestujesz w drogie to nie pojeździsz i proste
 nie ma czegoś takiego jak nie zainwestujesz w drogie to nie pojeździsz i proste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości