Gwint-Tuning Art OPINIE

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez AdiK__ » 22 lut 2012, o 23:17

Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Procent » 23 lut 2012, o 00:38

mam tuning art.jeżdżę od roku, latam ponad 20 tys rocznie zima-lato. Codziennie jeżdżę i jest ok. Za tą cenę warto.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RAQnio_V » 23 lut 2012, o 07:33

Lobus napisał(a):Weźcie sobie jedno pod uwagę, że za cenę ~700zł macie nowe amory i nowe sprężyny z 2 letnią gwarancją, ale za 700zł ciężko będzie kupić Wam 4 amory dobrej firmy o sprężynach nowych nie wspomnę, więc podsumowując nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego od tych najtańszych gwintów.


Weź też sobie pod uwagę to, że w większości branży płacisz w większości za logo co jest na danym produkcie... Nie mówię, że najtańsze jest najlepsze, ale trzeba podejść do tego, ze zdrowym rozsądkiem. W poprzednim golfie miałem kompletny zestaw Weitec'a (KIT) i jeździło mi się super... Teraz mam komplet MTS'a (przepaść cenowa Weitec 1500 - MTA 700) i jeździ mi się porównywalnie dobrze... A jak się wyleje po dwóch latach to wymieniam na nowy, jak wcześniej to reklamacja...
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Lobus » 23 lut 2012, o 10:52

AdiK__, porównałeś do Ta technix, a ja do Tuning Art:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... tcbn620k26

Dlatego się zapytałem skąd aż taka duża różnica;p

RAQnio_V, wiadomo, że można mieć produkt tej samej jakości bez logo znanej firmy w lepszej cenie to naturalne.
Moim zdaniem do jazdy na co dzień Tuning Art w zupełności wystarcza, ale jak ktoś ma większe potrzeby to niech bierze MTS-a. ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez BartheZz_3 » 23 lut 2012, o 11:14

No i na MTS wlasnie skladam dulary :-P
tez w innym temacie wstawilem linki do innych for, porownywali wlasciwie tylko TA Technics i MTS...
no i MTS niby lepszy :-P
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pajda150 » 23 lut 2012, o 13:28

BartheZz na MTS składasz? a mówiłeś ze na wiosne tylko - 40 na springach lądujesz :P haha ja tez tak myslałem i co? namówili mnie na gwinta :P już sie tyle nasłuchałem i na czytałem i wezme MTS. 1000 to ni ma tak duzo :)
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez BartheZz_3 » 23 lut 2012, o 14:40

pajda150 napisał(a):BartheZz na MTS składasz? a mówiłeś ze na wiosne tylko - 40 na springach lądujesz :P haha ja tez tak myslałem i co? namówili mnie na gwinta :P już sie tyle nasłuchałem i na czytałem i wezme MTS. 1000 to ni ma tak duzo :)

No wiem, ale twarde postanowienie padlo i widzisz :-D
bedzie MTS gwint :-D
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 24 lut 2012, o 16:39

ja jezdze na tuning art i powiem wam ze jak sa w ch.... zle drogi to komfort zaden ale i na serji go tam nie bylo .. tyle ze teraz mam 4 cm od ziemi i musze jechac 10 na godzine... ale czy komfort bardzo ucierpial... jak kto woli.. jak ktos lubi beton to tuning art jest dla niego /;d
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 24 lut 2012, o 22:37

Czy rocznik auta ma coś wspólnego z gwintem? Tzn inne mocowania górne? Czy nie ma to nic do rzeczy?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez witboy » 25 lut 2012, o 00:49

ja mam z przed 94 roku i stare poduchy zostaly to ze starych kolumn nakretki trzeba bylo przelozyc niewiem czemu wlasnie pewnie ze wzgledu na budowe poduszek
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 25 lut 2012, o 08:11

Karol B., tu masz wszystko o górnych mocowaniach http://www.golf3.pl/topics14/roznice-w- ... t39882.htm ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 25 lut 2012, o 09:30

gwint od mk2 do końca mk3 pasuje taki sam, mocowanie nic nie ma do tego
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości