
Moderator: Moderator
najlepsza jest metoda prob i błedów .Podnosisz auto na lewarku, przy pomocy czegos do mierzenia mierzysz jak chcesz nisko i regulujesz, i juz za chwile cieszysz sie efektem.Chuuudy napisał(a):chodzi mi tylko ja optymalnie go ustawić?
Jak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?Chuuudy napisał(a):i mam pytanie ile obniżyć moje autko?
jarekddz napisał(a):Jak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?
jeśli chodzi o twardość to jest sztywniej, nawet bardzo sztywno, ale idzie przywyknąć, a czy to będzie -45mm czy -60 czy -80 to nie zauważysz różnicy po przesiadce z serii
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.htmljarekddz napisał(a):A mam takie małe pytanko panowie - jestem w trakcie poszukiwania gwintuJak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?
ponownie -metoda prob i bledów musisz sam znalezc odpowiednie ustawienie,takie jakie ci bedzie najlepiej odpowiadac.Chuuudy napisał(a):Trochę ciężko się jeździ dla tego zaraz ide do garażu ustawić przód na 4 i wtedy spróbować
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości