Gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint

Postprzez Chuuudy » 18 mar 2010, o 18:04

Witam zakupiłem sobie zawieszenie gwintowane:) mam 15 calowe alufelgi:) i mam pytanie ile obniżyć moje autko?:P:) :-)
Chuuudy
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 14:44
Lokalizacja: Kębłowo

Gwint

 

Postprzez swatu » 18 mar 2010, o 18:18

gwint ma ta "zalete" ze sam sobie dobierasz jak bardzo chcesz obnizyc auto.Zmiana pory roku, zmiana felg, zbliżający się zlot - zawieszenie gwintowane daje ci optymalne ustawienie poziomu auta, zależnie od własnych potrzeb.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chuuudy » 18 mar 2010, o 18:37

:-D to wszystko się zgadza:) dlatego go kupilem:)
chodzi mi tylko ja optymalnie go ustawić? i czy owijać taśmą gwint który mi zostanie? żeby nie uległ zniszczeniu? :-)
Chuuudy
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 14:44
Lokalizacja: Kębłowo

Postprzez swatu » 18 mar 2010, o 18:56

nic nie owijaj,bo po co ,a jak kiedys bedziesz chciał auto podniesc to znowu bedzeisz musiał sciagac i zakładac osłone. Żadnych osłon.
Chuuudy napisał(a):chodzi mi tylko ja optymalnie go ustawić?
najlepsza jest metoda prob i błedów .Podnosisz auto na lewarku, przy pomocy czegos do mierzenia mierzysz jak chcesz nisko i regulujesz, i juz za chwile cieszysz sie efektem.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 18 mar 2010, o 22:05

A mam takie małe pytanko panowie - jestem w trakcie poszukiwania gwintu :) Jak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 18 mar 2010, o 23:22

Chuuudy napisał(a):i mam pytanie ile obniżyć moje autko?

od -30 mm do -120 mm, tak przynajmniej u mnie mozna, jeśli alufelga nie będzie tarła o rant błotnika (za małe ET) to możesz skręcać do końca (o ile opona nie jest zbyt baloniasta), na początek jednak proponuję pojeździć na -40 parę tygodni i stopniowo opuszczać do dołu aż do żądanego efektu, bo przesiąść się z serii na dużą glebę jest ciężko (nauka jazdy, mijanie dziur itd)

jarekddz napisał(a):Jak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?

bardzo :-D jeśli chodzi o twardość to jest sztywniej, nawet bardzo sztywno, ale idzie przywyknąć, a czy to będzie -45mm czy -60 czy -80 to nie zauważysz różnicy po przesiadce z serii
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kaldur » 18 mar 2010, o 23:24

jarekddz napisał(a):A mam takie małe pytanko panowie - jestem w trakcie poszukiwania gwintu :) Jak bardzo różni się standard jazy na seryjnych amorkach od gwintu na obniżeniu 4,5 cm ?


Tego nie da sie porównać. Jest poprostu bardziej twardo. Wpadasz w dziure jak kamień. Należy poprostu nauczyć sie omijać wszystko co sie da.

Osobiście mam TMS TECHNIKS i jestem z nich zadowolony.

Chuuudy, Jeśli miałbym mieżyć to obecnie mam np przód ustawiony 4cm od dołu gwintu.

Gwint mam zabezpieczony smarem miedzowym WURTH CU 800.
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 19 mar 2010, o 11:15

mozesz obnizac do woli, tylko tak aby nie tarlo ;)

pojezdzisz chwile bedziesz chcial nizej zdejmujesz kolo czyscicsz gwint szczatka druciana i jazda dalej nizej ;) :super:
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Chuuudy » 19 mar 2010, o 13:03

ja tez mam gwint mts techniks wstepnie przod ustawilem na 2 cm gwintu a tył na 8,5 cm gwintu. Trochę ciężko się jeździ dla tego zaraz ide do garażu ustawić przód na 4 i wtedy spróbować :-P
Chuuudy
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 14:44
Lokalizacja: Kębłowo

Postprzez swatu » 19 mar 2010, o 13:05

Chuuudy napisał(a):Trochę ciężko się jeździ dla tego zaraz ide do garażu ustawić przód na 4 i wtedy spróbować
ponownie -metoda prob i bledów musisz sam znalezc odpowiednie ustawienie,takie jakie ci bedzie najlepiej odpowiadac.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 19 mar 2010, o 15:29

wstawiajac gwint trzeba sie z tym liczyc ze bedzie twardo , nisko i sztywno ;))

ja mam gwint Supersporta i nie narzekam jak dla mnie jest idealny ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez marny_mk3 » 27 mar 2010, o 09:38

jako że jest juz temat gwint to dołączę się;-) Mam takie pytanie jaki gwint polecacie zainteresowały mnie te 3

Mam 16 9j et 30 na tyle zaklepane ranty
proszę o wypowiedz
Ostatnio edytowano 27 mar 2010, o 16:06 przez marny_mk3, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron