Gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez jarekddz » 28 mar 2010, o 14:33

Ale co mam rozumieć, że będzie twardo? To, że będzie auto sztywniejsze, to ok. Na zakrętach nie będzie bujało na wszystkie strony świata.
Ale twardo? Czyli jak się auto będzie zachowywało? Po wjeździe na dziurę, auto podskoczy, czy co?
Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez marny_mk3 » 28 mar 2010, o 14:39

jak byś na taczkę wsiadł i ktoś po dołach by jechał:D he he
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez v1rooz » 30 mar 2010, o 16:15

jarekddz napisał(a):Ale co mam rozumieć, że będzie twardo? To, że będzie auto sztywniejsze, to ok. Na zakrętach nie będzie bujało na wszystkie strony świata.
Ale twardo? Czyli jak się auto będzie zachowywało? Po wjeździe na dziurę, auto podskoczy, czy co?
Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość


w zakretach bedzie zaje.. trzymal drogi , bedzie sztywno twardo i nie bedzie cie bujac ;)

dziure lepiej unikaj uwierz mi ;) a male to tam nic nie bedzie sie dzialo. na nierownosciach bedziesz skakal troche pierwsze jazdy beda dla ciebei b trudne pozniej sie juz przyzwyczaisz;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BialyUst » 30 mar 2010, o 18:18

v1rooz napisał(a):
jarekddz napisał(a):Ale co mam rozumieć, że będzie twardo? To, że będzie auto sztywniejsze, to ok. Na zakrętach nie będzie bujało na wszystkie strony świata.
Ale twardo? Czyli jak się auto będzie zachowywało? Po wjeździe na dziurę, auto podskoczy, czy co?
Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość


w zakretach bedzie zaje.. trzymal drogi , bedzie sztywno twardo i nie bedzie cie bujac ;)

dziure lepiej unikaj uwierz mi ;) a male to tam nic nie bedzie sie dzialo. na nierownosciach bedziesz skakal troche pierwsze jazdy beda dla ciebei b trudne pozniej sie juz przyzwyczaisz;)
popieram :))

jak nigdy nie jezdziłes na glebie to będzie ci dziwnie sie jeździć bo będzie twardo i wg inaczej ale tydzien albo 2 i sie przyzwyczaisz:P jak bedziesz miał auto bardzo nisko to policjanty najlepiej pokonywać pod łukosem
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez jarekddz » 1 kwi 2010, o 01:33

Wlepią mandat za niskie auto ?? 8-)
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 1 kwi 2010, o 08:18

jarekddz napisał(a):Wlepią mandat za niskie auto ?? 8-)


chodzilo mu o spiacego policjanta czyli progi zwalniajace ;) tkz wysepki

ja na przegladzie mialem problem z wjechaniem na rolki, a spiacych pod ukosem biore bo inaczej zostalbym na srodku.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez devil279 » 11 kwi 2010, o 12:03

ta technik jest do bani 25000 i do wymiany a śruby regulacyjne po 3 tygodniach nie do ruszenia nie polecam nikomu tego gwinta
devil279
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: jejkowice/Rybnik

Postprzez kajtek » 18 kwi 2010, o 09:06

moim zdaniem jak ma być nowy gwint i za dobrą cenę to MTS będzie dobry, ja kupowałem swój niecałe 2 lata temu śmigam na nim cały czas i póki co bez zastrzeżeń...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czepi » 20 kwi 2010, o 18:37

no to ja się podłączę... czeka mnie teraz (na dniach) wymiana mojego wysłużonego gwintu i zastanawiam się pomiędzy MTS a FK ... które twardsze będzie ? czy ktoś miał możliwość porównania ? co radzicie ?
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Legionista » 21 kwi 2010, o 18:32

czepi, fk bedzie twardszy od mts-u, mts nie jest az takim twardym gwintem, jezdzi sie na nim przyjemnie ...
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez czepi » 21 kwi 2010, o 20:19

dzięki za radę.. ja już przywykłem do twardego zawieszenia więc nie chciał bym czegoś mniej twardego włożyć już się raczej zdecydowałem na FK ale czekam na potwierdzenie od sprzedającego że do mojego podejdzie
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości