Gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 27 mar 2010, o 16:10

MTS jest sprawdzony, więc polecam, tamte dwie firmy nie cieszą się dużym zainteresowaniem, więc myślę że warto dołożyć do MTSa, sam mam taki i jestem zadowolony
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Adek19 » 27 mar 2010, o 16:18

jezeli chodzi o o taką rozbieznośc kasowa to polecam w 100% MTSa również sam jezdziłem i byłem zadowolony
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez BialyUst » 27 mar 2010, o 16:25

a ja polecam Ta Technix :) według mnie jest lepszy niz MTS pewnie różnicy nie ma wielkiej ale TT wydaje mi sie ze będzie lepszy

a nie lepiej dołozyc i kupic FK ??

http://www.allegro.pl/item946228215_zaw ... ja_fk.html

na pewno lepsze nic TA Technix i MTS
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez v1rooz » 28 mar 2010, o 00:16

BialyUst napisał(a):a ja polecam Ta Technix :) według mnie jest lepszy niz MTS pewnie różnicy nie ma wielkiej ale TT wydaje mi sie ze będzie lepszy

a nie lepiej dołozyc i kupic FK ??

http://www.allegro.pl/item946228215_zaw ... ja_fk.html

na pewno lepsze nic TA Technix i MTS



zgadzam sie w 110%

a MTS najbardziej miekki z nich (o ile mozna nazwac je miekkimi)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BialyUst » 28 mar 2010, o 00:32

a MTS najbardziej miekki z nich (o ile mozna nazwac je miekkimi)


można tak nazwać bo w porywaniu do Koni lub KW to to sa bardzo miękkie:P a FK akurat jest taki w sam raz nie beten i nie za miekki
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez marny_mk3 » 28 mar 2010, o 10:25

Czyli bardziej stawiacie na fk. A jeszcze takie pytanie ile można zejść przy 9j et 30 zaklepane ranty ?
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez jarekddz » 28 mar 2010, o 12:06

BialyUst napisał(a):
a MTS najbardziej miekki z nich (o ile mozna nazwac je miekkimi)


można tak nazwać bo w porywaniu do Koni lub KW to to sa bardzo miękkie:P a FK akurat jest taki w sam raz nie beten i nie za miekki



Czyli, że jest bliżej standardu serii ? Mi by to chyba pasowało, bo boję się, że jak kupię gwint, to będzie tak twardo, że aż strach...
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 28 mar 2010, o 12:13

jarekddz napisał(a):
BialyUst napisał(a):
a MTS najbardziej miekki z nich (o ile mozna nazwac je miekkimi)


można tak nazwać bo w porywaniu do Koni lub KW to to sa bardzo miękkie:P a FK akurat jest taki w sam raz nie beten i nie za miekki



Czyli, że jest bliżej standardu serii ? Mi by to chyba pasowało, bo boję się, że jak kupię gwint, to będzie tak twardo, że aż strach...


zapomniec mozesz o czyms takich,

twardo bylo i bedzie twardo, on jest miekszy od innych o ile tak mozna mowic ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez jarekddz » 28 mar 2010, o 12:25

Czyli będę skakać na każdej nierówności drogi? O to chodzi ?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marny_mk3 » 28 mar 2010, o 12:36

Kolega ma gwinta weitec tylko ze A4 i nie jest beton a znowu jeszcze tam ktoś ma MTS i jest troche twardszy od tego weitec.
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez BialyUst » 28 mar 2010, o 13:46

nie ma zawiechy takiej żeby było nisko i miękko jak w seri wiadomo obniżasz auto żeby było sztywniejsze i twardsze a jak chcesz mieć nisko i w Seri to lepiej nie rób nic
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez v1rooz » 28 mar 2010, o 14:02

jarekddz napisał(a):Czyli będę skakać na każdej nierówności drogi? O to chodzi ?


jedna rada nauczyc sie omijac kazda dziure i inne czychajace niebezpieczenstwa ;p
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości