strzeliniasty napisał(a):pozniej zalozylem nowy uklad przelotowy z rury 2.5" zakonczony tlumikiem ultera - halas bym nieziemski na bielawie wyszlo 125.5dB
http://www.youtube.com/watch?v=sNVr2lQFw94
Przesada, zbyt dużo hałasu według mnie

Moderator: Moderator
strzeliniasty napisał(a):pozniej zalozylem nowy uklad przelotowy z rury 2.5" zakonczony tlumikiem ultera - halas bym nieziemski na bielawie wyszlo 125.5dB
http://www.youtube.com/watch?v=sNVr2lQFw94

 )
 
 http://allegro.pl/strumienica-fi-90-stal-nierdzewna-od-wm-sport-new-i2905393616.html albo http://allegro.pl/strumienica-w-obudowie-katalizator-awg-50-55-60-i2937835397.html.

Czesio207 napisał(a):Normalnie rurę wspawać A co na to diagnosta i policja
 chce wyciągnąć kata, bo po 1 mam kupca 
 a po 2 będzie lepszy dźwięk, tylko niewiem czy to prawda że bd tak jakby blacha brzęczała 
  
 Nie wejdą pod auto ale ja juz mam końcowy przelotowy i na przeglądzie już mi powiedział że mam wy***ać go bo nawet nie musi decybeli mierzyć 

chomik napisał(a):dawaj rure , odpusc struminice ... są z nimi tylko problemy .
 Paweu_mk3 napisał(a):pozbywasz się komory rozprężnej by znowu ją założyć? po co wywalać katalizator w takim razie?
 a strumienica pozwala zachować w miarę oryginalną pojemność układu wydechowegoCzesio207 napisał(a):Niewiem gdzie to pisze w dowodzie ale jak szukałem to nic nie znalazłemchce wyciągnąć kata, bo po 1 mam kupca
a po 2 będzie lepszy dźwięk, tylko niewiem czy to prawda że bd tak jakby blacha brzęczała
![]()
Nie wejdą pod auto ale ja juz mam końcowy przelotowy i na przeglądzie już mi powiedział że mam wy***ać go bo nawet nie musi decybeli mierzyć

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości