
Moderator: Moderator

zapychają się w nich sitki przez co spaliny mają opór przy opuszczaniu kolektora wydechowego co spowalnia prace silnika i jego sprawnosc........

Pzdr.trzeba mieć sprawnego kata. Stary ne znaczy zepsuty, dość łatwo go ocenić wyjmując i oglądając pod światło testując spaliny. Trwałość mechaniczna i sprawność kata nie jest wcale taka mała, o ile silnik przez cały czas był używany prawidłowo i był sprawny. Mam w domu dwa przykłady. W moim vento rozsypał się przy 180 tys. km, do tej chwili był sprawny. Wywaliłem resztki założyłem pustą puchę i jest ok. tylko ciut głośniej (i to jest najtańsza opcja). W drugim aucie o przebiegu 280 tys, z tego 100 tys. na gazie jest sprawny nadal.andrek70 napisał(a):Lepiej mieć starego kata czy nową strumienicę?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości