Trzęsie mi się kierownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Trzęsie mi się kierownica

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 16:21

Witam
Mam taki problem, jak dochodzę do 80 km/h to zaczyna mi się telepotać kierownica. Czy to jest spowodowane przez felgi? Niedawno(kilka dni temu) zmieniałem opony i wszystkie koła były wyważane, poza tym wymieniałem ostatnio przednie amortyzatory i wszystkie gumowe łożyska. więc chyba to przez felgi?
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Trzęsie mi się kierownica

 

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 16:47

jeśli robiłeś coś z zawieszeniem to czy byłeś na ustawieniu kąta kół i zbieżności bo jeśli nie to już masz odpowiedź co musisz jechać ustawić bo sam tego nie ustawisz

a we własnym zakresie możesz sprawdzić czy masz prawidłowe ciśnienie powietrza w kołach, sprawdzić lub dać do wyważenie opony ale skoro niedawno było robione to pewnie też były wyważane więc one będą na 100% OK
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 17:15

marcinkoz2910 napisał(a):jeśli robiłeś coś z zawieszeniem to czy byłeś na ustawieniu kąta kół i zbieżności bo jeśli nie to już masz odpowiedź co musisz jechać ustawić bo sam tego nie ustawisz

a we własnym zakresie możesz sprawdzić czy masz prawidłowe ciśnienie powietrza w kołach, sprawdzić lub dać do wyważenie opony ale skoro niedawno było robione to pewnie też były wyważane więc one będą na 100% OK


Zbieżność była robiona w warsztacie w którym mi amortyzatory wymieniali i te łożyska. To może to powietrze. Napompowali mi 2 atmosfery w każdym z kół, a ile powiano być?
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 17:18

no to 2 atmosfery to OK hmm a te felgi były wyprostowane i pytanie jeszcze czy były proste
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 17:22

No właśnie felgi nie wiem czy są proste, wyważane tak ale chyba nie najprostsze.
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dam88 » 11 kwi 2009, o 17:26

a koncowki drazkow kierowniczych? ja mam do wymiany i przy 100km/h mi tez zaczyna trzasc sie kierownica :kwasny:
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 17:29

Dam88 napisał(a):a koncowki drazkow kierowniczych? ja mam do wymiany i przy 100km/h mi tez zaczyna trzasc sie kierownica :kwasny:


Jak był w warsztacie to też był wymieniany jeden, a drugi mówili, że w porządku.
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 17:29

no to nura pod auto i pooglądaj go dobrze

wahacz
sworznie
koncówki drążków i same drążki
tuleje metalowo gumowe
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez SYLWEEQ79 » 11 kwi 2009, o 17:32

kolego ciśnionko w kołach masz opisane na klapce wlewu paliwa a po zmianie oponek nie wpadłeś w dziurę
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 17:35

SYLWEEQ79 napisał(a):kolego ciśnionko w kołach masz opisane na klapce wlewu paliwa a po zmianie oponek nie wpadłeś w dziurę


Wiesz przy naszym stanie dróg trudno nie wychaczyć żadnej dziury, ale raczej w nic wielkiego nie wpadłem.
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SYLWEEQ79 » 11 kwi 2009, o 17:44

bo jeśli mechece się nie przyłożyli do roboty to mogłeś zgubić ciężarek bądz licho wyważyli i to jest problem
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez ulises » 11 kwi 2009, o 17:46

SYLWEEQ79 napisał(a):bo jeśli mechece się nie przyłożyli do roboty to mogłeś zgubić ciężarek bądz licho wyważyli i to jest problem


A no jest, bo za sprawdzenie trzeba znów zapłacić :zly: A jeśli felga jest trochę krzywa to po to się nabija te ciężarki żeby ją skorygować tak?
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości