Moderator: Moderator
Plyn chlodazcy silnik
Mam III 1.6 CL
Jestem zielony co do budowy silników.
Musze dolac plynu chłodzącego bo w zbiorniczku wyr. jest sucho.
Jaki mam kupić plyn?Czy ma mnic tylko taki sam kolor?
Jestem zielony co do budowy silników.
Musze dolac plynu chłodzącego bo w zbiorniczku wyr. jest sucho.
Jaki mam kupić plyn?Czy ma mnic tylko taki sam kolor?
- loonnger
- Berbeć
loonnger, dolej taki sam kolor płynu chłodzącego
jak masz różowy to dolej rózowy jak masz zielony to zielony i że by był na glikolu są one mieszalne tylko odpuść sobie borygo no i chyba oczywiste jest że lejemy do zbiorniczka tylko tyle gdzie jest wskazanie max a nie po sam korek pozdrawiam
jak masz różowy to dolej rózowy jak masz zielony to zielony i że by był na glikolu są one mieszalne tylko odpuść sobie borygo no i chyba oczywiste jest że lejemy do zbiorniczka tylko tyle gdzie jest wskazanie max a nie po sam korek pozdrawiam-

marko1967 - Members
loonnger, czasem wymiana może dać dużo bo jak auto kupiłeś nie dawno np:mieśiąc temu i od tego czsu ubyło Ci sporo płynu to może poprzedniemu właścicielowi terz ubywało i dolewał tylko wode bo auto miało iść na sprzedaż i teraz kolor płynu został a właściwości nie i może się zdażyć że ten płyn zamarza już przy -5stopniach bo jest tam więcej wody niż orginalnego płynu to również możesz rozważyć koncentrat dobrej firmy wyjdzie Cie około 40zł i około 1 godz czasu a jak faktycznie w chłodnicy jest więcej wody niż płynu to zimą czasem szlak Cie trafi jak coś tam rozsadzi i koszt naprawy większy pozdrawiam
-

marko1967 - Members
troche dziwne zjawisko wygląda na to jak bybyło mało oleju (oleju jest dość?)sebagzg napisał(a):hmmm wymienie jeszcze ten filtr oleju.. a co jeszcze ostatnio zauwazylem ze dzieje sie to jak stoje pod gorka albo jak skrecam na ostrym zakrecie)
-

marko1967 - Members