układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 9 lis 2012, o 14:02

Raczej go zgubiłeś :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez trojeczkaGT » 9 lis 2012, o 17:14

kurde jakby mialo wywalic cicnienie taki korek to predzej chyba silnik zadusilo cisnienie :D

na 99 % nie przykreciles i spadl gdzies

a ze ksztusi sie to moze wina filtrow lub ustawienia samej dawki
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 9 lis 2012, o 17:33

[quote="trojeczkaGT"]kurde jakby mialo wywalic cicnienie taki korek to predzej chyba silnik zadusilo cisnienie :D

na 99 % nie przykreciles i spadl gdzies
Na bank węże lub chłodnica by poszła , sam korek ma też utrzymać ciśnienie w układzie to nie korek od traktora :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Pas przedni/chłodnica/pomocy

Postprzez marker10 » 9 lis 2012, o 23:49

Witam was drodzy koledzy.
1.8 ABS
1994 rok
3d

Otóż mam taki problem niestety rozbiłem swojego "stefana"Byłem zbyt uprzejmy dla kolegi z golfa który jechał na CLI (blachy z LIPNA) bez świateł to puściłem mu długimi 2x a ten pajac co jechał przed moim stefanem zaczął vectrą hamować i wjechałem kolesiowi w Tył (opel vectra nie działało mu światło STOP podczas hamowania. po moim strzale nie mógł otworzyć nawet z tyłu drzwi). Zniszczone elementy, które znajdują się na zdjęciu czyli (lampy, zderzak, grill,belka,pas przedni i lekko zniszczony prawy błotnik) otóż mam problem kupiłem maskę wszystko ładnie pasuje następnie zakupiłem pas przedni czyli belkę i ten cały plastik do którego mocuje się lampy,wiatrak,chłodnice i problem pojawia się właśnie przy montażu chłodnicy. chłodnica wydaje się zbyt krótka i nie pasuje do tego plastiku który zakupiłem czy jest to od wersji GTI ? czy do tego plastiku by wszystko pasowało na otwory muszę kupić nową chłodnice od gti tą większą ? czy mogę pokombinować troszkę powycinać i zamontować tą co jest? i opisze kolejny problem

Obrazek

Po tym całym nie szczęśliwym dzwonie jest kolejny problem odpalam silnik chodzi ładnie nie szarpie ani nic tylko są mocne drgania na kierownicy i jest odczuwalne jak by coś przy silniku dostało luzu, ta przednia poducha wygląda na nienaruszoną co to może być ? dodam że dzwon był przy prędkości 70 km/h

Liczę na jak najszybszą pomoc bo mam już dosyć jazdy autobusami zapchanymi moherami

jutro dodam zdj. chłodnicy i tego całego plastiku

pozdrawiam
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez Kutasinski » 9 lis 2012, o 23:58

Nie dość,że razem ze Stefanem poniszczyłeś Opla Vectrę,to jeszcze narzekasz,że jedno światło mu nie działało :lol:
A było uważać,bo nie od dziś wiadomo :-| "Kto ma Opla,ten ma hopla!"
Ale bywa.
Teraz tylko trzeba rozkminić, czy chłodnica wydaje Ci się za mała do wzmocnienia czołowego,czy do silnika, to raz.
Dwa,że skoro tak przyłożyłeś,a teraz odczuwasz drgania- należy sprawdzić,czy nie wygięła się belka pod silnikiem..
A propos chłodnicy-czy "Stefan" :-) ma klimatyzację?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez k-m-r1 » 10 lis 2012, o 00:04

sprawdz w podszybiu czy gdzies na podużnicy moze jest jeszczze w zakamarku przy aku ....szukaj szukaj :-|
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 10 lis 2012, o 00:08

marker10, a czasem od dizla nie brałęs pasa przedniego?

drgania na kierownicy jak stoi czy jedzie?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez marker10 » 10 lis 2012, o 00:17

nie mam pojęcia czy to jest od Dizla jakie są szczegóły ? by to poznać ?

Drgania na kierownicy podczas postoju bardzo mocno oraz lekko podczas jazdy ( po dzwonie przejechałem okolo 1 km to tylko tyle podczas jazdy mogłem sprawdzić dokładnie sprawdzę jak wszystko złoże) ale zostaje ten problem z montażem chłodnicy... mogę to zrobić po swojemu ? ją zamocować czy muszę kupić nową chłodnice ? . by pasowała dobrze do tego plastiku co kupiłem
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez Kutasinski » 10 lis 2012, o 00:21

Najważniejsze,oby chłodnica była właściwa dla silnika.
Jeśli nabyłeś pas, który ma w innych miejscach otwory,nie przejmuj się.
Odwzoruj rozmieszczenie z uszkodzonego i nawierć.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marker10 » 10 lis 2012, o 00:22

Kutasinski napisał(a):Nie dość,że razem ze Stefanem poniszczyłeś Opla Vectrę,to jeszcze narzekasz,że jedno światło mu nie działało :lol:
A było uważać,bo nie od dziś wiadomo :-| "Kto ma Opla,ten ma hopla!"
Ale bywa.
Teraz tylko trzeba rozkminić, czy chłodnica wydaje Ci się za mała do wzmocnienia czołowego,czy do silnika, to raz.
Dwa,że skoro tak przyłożyłeś,a teraz odczuwasz drgania- należy sprawdzić,czy nie wygięła się belka pod silnikiem..
A propos chłodnicy-czy "Stefan" :-) ma klimatyzację?



-chłodnica jest za mała do wzmocnienia czołowego które kupiłem
-Stefan nie posiada klimatyzacji
-jak dokładnie sprawdzić tą belkę jak to ona jest winna to czy da się to jakoś zrobić czy lipa

[ Dodano: 2012-11-09, 23:25 ]
Kutasinski napisał(a):Najważniejsze,oby chłodnica była właściwa dla silnika.
Jeśli nabyłeś pas, który ma w innych miejscach otwory,nie przejmuj się.
Odwzoruj rozmieszczenie z uszkodzonego i nawierć.


Chłodnica nie uległa uszkodzeniu i jest od tego samego silnika. Czyli temat z chłodnicą wyjaśniony zamontuję ją porządnie po swojemu i będzie dobrze.

Teraz co z tymi drganiami gdzie tego mam cholera szukać... najbardziej szkoda mi tych projektorów niedawno kupiłem i tylko 1 jest do uratowania.
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez Kutasinski » 10 lis 2012, o 00:25

Zamiast się bawić,spróbuj zamienić wzmocnienie, jeśli chłodnica jest Ok lub.. nie przejmuj się..
Jeśli chodzi o belkę- organoleptycznie- wzrokowo-czy nie jest wygięta.
Poza tym schwyć za głowicę silnika i poszarp- jak będzie się mocno bujał-urwała się poducha..
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marker10 » 10 lis 2012, o 00:28

ok jutro od rana zabieram się do roboty. Jak będą jakieś wątpliwości to porobię zdjęcia do rozpoznania sytuacji.

Jak ktoś będzie miał jakieś inne propozycje na temat pomocy to pisać.

Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 2 gości