 twierdza ze przez to moze mi wiecej palic ale grzeje mi autko jak nalezy i naprawde po krutkim czasie w zimie czy przez to moze sie zuzywac mocniej silnik <CO> czy to prawda i dlaczego w takim razie tak jest
 twierdza ze przez to moze mi wiecej palic ale grzeje mi autko jak nalezy i naprawde po krutkim czasie w zimie czy przez to moze sie zuzywac mocniej silnik <CO> czy to prawda i dlaczego w takim razie tak jest  ?
?Moderator: Moderator
 twierdza ze przez to moze mi wiecej palic ale grzeje mi autko jak nalezy i naprawde po krutkim czasie w zimie czy przez to moze sie zuzywac mocniej silnik <CO> czy to prawda i dlaczego w takim razie tak jest
 twierdza ze przez to moze mi wiecej palic ale grzeje mi autko jak nalezy i naprawde po krutkim czasie w zimie czy przez to moze sie zuzywac mocniej silnik <CO> czy to prawda i dlaczego w takim razie tak jest  ?
?

 wymiana banalnie prosta sam sobie poradzisz jak masz klucze
 wymiana banalnie prosta sam sobie poradzisz jak masz klucze  Silnik Bardziej sie zużywa bo jest ciągle nie dogrzany i przez to dłużej chodzi na ssaniu a co z tym idzie jest większe spalanie i słabsze osiągi
 Silnik Bardziej sie zużywa bo jest ciągle nie dogrzany i przez to dłużej chodzi na ssaniu a co z tym idzie jest większe spalanie i słabsze osiągijarekddz napisał(a):A co się dzieje u mnie? W zimę jak i teraz podczas jazdy w trasie, czy na mieście temperatura podchodzi mi między 70 - 80 i stoi.
Jednak gdy autko stanie w miejscu, po paru minutach podchodzi do jakoś tak 90 i załącza się wtedy wentylator...
Moje pytanie brzmi - czy wszystko jest ok ?

 moj-golf/mk3-by-mazz-t10320.html <<-- MOJE MK III
 moj-golf/mk3-by-mazz-t10320.html <<-- MOJE MK III
 bo ja mam tak samo a mam ten sam silnik i ten sam termostat:D jeśli ci samochód nie zamula i nie pali wiecej to wszystko jest w porządku
 bo ja mam tak samo a mam ten sam silnik i ten sam termostat:D jeśli ci samochód nie zamula i nie pali wiecej to wszystko jest w porządku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości