witam.
Dolacze sie do tematu.
U mnie problem wyglada nastepujaco...
Auto mi sie grzalo,temperatura podchodzila do 110 stopni, kontrolka olejy sie zapalala, wymienilem wiec termostat na Wahlera.Po wymianie wszystko by ok:) jezdzilem tak moze z 2 tygodnie i teraz kolejny problem.
Silnik sie grzeje , temperatura wzrasta do 90 stopni ( na postoju) a do kabiny wali zimne powietrze! z chlodnicy i ze zbiorniczka zaczyna walic para! czy to termostat mial taki krotki zywot?co do wymiany?pomocy!
[ Dodano: 2010-02-25, 14:32 ]
kontrolka temperatury oczywiscie:)zapalala sie
Moderator: Moderator
sprawa jest nie jasna nie jestem mechanikiem więc wybaczcie a mianowicie dzisiaj troszke jeżdziłem temp dodeszła do 90 na parkinku wysiadłem i sprawdzilem dolny wąż był zimny po chwili zaczął robić sie ciepły temp. ciagle 90 chodził jeszcze z 20 minut aż załączył sie wentylator temp. nadal 90 stopni. Czy tak powinno być czy coś mi szwankuje?
błażej
- Błażej
- Czytacz
podnoszacy sie poziom płynu po odkręceniu korka
hejjj mam pytanko jak przejade kilkanaście kiometrów temp.90 stopni po zatrzymaniu jak odkręce korek ze zbiornika wyrównawczego to poziom sie podnosi....czego to jest przyczyna??uszczalka pod głowicą?pozdrawiam
-

PaNdA - Czytacz
PaNdA napisał(a):hejjj mam pytanko jak przejade kilkanaście kiometrów temp.90 stopni po zatrzymaniu jak odkręce korek ze zbiornika wyrównawczego to poziom sie podnosi....czego to jest przyczyna??uszczalka pod głowicą?
przyczyna cisnienia
otwierasz korek i robi bumm x) i troszke wylatuje...
dlatego zawsze poziom plynu sprawdza sie na zimnym silniku.
-

K@mil - POMOCNIK

Nie ma nic wspólnego. To normalne i każdy tak powinien mieć na ciepłym silniku. Na zimnym tak nie będziesz miał. I uważaj bo nie raz potrafi aż popryskać na ciepłym a jak będzie gorący płyn to Cię może przygrzać. 

Mój Goferek- były:
moj-golf/czarnuch-by-czaro-t26881.html
moj-golf/czarnuch-by-czaro-t26881.html
-

czaro - Members
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB