SWAP 2.0 8v na 2.0 16 V

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Lobus » 24 lip 2012, o 08:15

Opik, i wsadzasz silnik o nieznanym stanie i przebiegu? Tylko po to, żeby zaraz coś przy nim grzebać bo to pompa padnie, bo to uszczleka bo to coś tam.
Jak to mówią chytry dwa razy traci.. Jak coś robić to raz a porządnie a nie półśrodkami.....
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

 

Postprzez trollu » 24 lip 2012, o 10:03

a jak kupujesz używaną fure to wiesz wszystko o silniku i innych częściach?
wybierasz oferty gdzie możesz się przejechać dawcą albo chociaż odpalić i posłuchać silnika, później silnik out i jazda.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 24 lip 2012, o 22:48

Dokładnie tak jak trollu napisał, jeździsz dawcą, wiesz co i jak, a wkładając silnik od podstaw będziesz doskonale widział w jakim stanie jest osprzęt - więc to co potrzebne to wymieniasz. Można silnik rozebrać, obejrzeć co i jak w środku i mieć w miarę jasny obraz sytuacji za cenę uszczelek i paru godzin roboty. Ale nie ma chyba sensu w dobrym silniku grzebać i wymieniać każdą jedną śrubeczkę, skoro ma zachować seryjne parametry / +20%. To nie jest robienie 500 koni z litra żeby trzeba było tak rzeźbić
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 3 sie 2012, o 12:50

Moze troche za pozno pisze, no ale jak slysze ze tdi 90km to rakieta a 2.0 115 to mół to nie moge, wedlug tabelek tdi 90km ma do setki 12,8 a 110tka 10,8, 2.0 115tka ma 10.3, 150tka 8,7.
I nikt mi nie wmowi ze 90 z czipem na powiedzmy 110km objedzie 115konna benzyne. Wiec jakims cudem znajdujac niezajechanego diesla 90km bo 110 to juz nierealne, na dziendobry robiac turbine za tysiaka + czip za drugiego tysiaka mamy w tej cenie instalacje wtrysku gazu.Osiagi na wtrysku sa jak na benzynie, spalanie o ok 0,5litra wieksze. Gaz na dzien dzisiejszy 2,59 ropa 5,6. Nawet jakby benzyna palila 12, 13 gazu to wyjdzie tak samo cenowo jak diesel. nie wspominajac o kulturze pracy diesla, w srodku glosno na zewnatz glosno, jeden klekot. No wiem autor postu nie chce gazu, ale wtrysk jest praktycznie bezobslugowy, wymieniamy jeden filtr wiecej co 30 tys km i tyle, wtryskiwacze wystarczaja spokojnie na 100tys i kosztuja 200zl listwa.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez trollu » 3 sie 2012, o 14:50

x2
mi przy jeżdżeniu wokół komina bierze 9+/- 0.5L na setkę ale jak ktoś się postara to zejdzie do 8 albo i do 12 dobije. mowa oczywiście o LPG, sekwencja.
szkoda czasu na wachlowanie biegami i słuchania klekotania. jak ktoś jeździ dieslem to może jest ok ale ja po przesiadce z bryny nie mam jakichś miłych wrażeń z jazdy mk3 w TDI a kilkoma miałem okazję jeździć.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 5 sie 2012, o 10:54

cos w tym jest ale zaraz beda pisac ze diesel benzyne z miejsca odstawi ale zapomna napisac ze diesel przy 3,4tys obrotow sie konczy pozniej obroty rosna wraz z halasem a benzynke krecisz do konca i nastepny bieg

[ Dodano: 2012-08-05, 10:02 ]
haha jakies zrzadzenie losu :P

http://moto.wp.pl/kat,131234,title,Kied ... omosc.html

i jedna z odpowiedzi:
~MOC [9 minut temu]

Nie warto, lepiej kupic benzyne tansza w zakupie a nawet o wiekszej pojemnosci i zamontowac gaz, ktory jest dwukrotnie tanszy od diesla. Niestety rachunek jest prosty.


cos w tym jest :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość