Mój 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 09:28

U siebie mam założone wtryski 216 z ciśnieniem 220/300 bar i jakoś nie zauważyłem aby gorzej odpalał i chodził głośniej. A powiem nawet więcej, auto chodzi jakby ciszej. Jeśli chodzi o pompę wtryskową żeby za mocno nie dostawała to, każda osoba która zajmuje się zmianą softu to wie, że można podbić ciśnienie wewnętrzne. Tylko, że jakoś nikt o tym nawet nie wspomni.

Z tym, że samo założenie 216 bez korekty softu = dym za autem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 13:38

I dla tego plan jest taki ze wtrychy ida do wanienki na lekka kąpiel a w miedzy czasie sterownik wyciagamy na małe co nieco ;)

Zastanawiam sie czy nie rozjedzie sie nam kąt wtrysku.

Kolego jak u siebie wrzucałeś te 216 to pewnie dawkę i kąt ustawiałeś?
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 13:42

Dokładnie tak. Po zmianie wtrysków na większe korekcje mogą się rozjechać i trzeba je sprawdzić i ewentualnie skorygować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 13:52

Apropo korekcji dobrze ze przypominasz bo właśnie miałem podkładek miedzianych szukać ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 14:04

Przy zakładaniu nowych wtrysków nowe podkładki miedziane to podstawa. Chociaż może być z nimi różnie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 14:09

Mam niedaleko chłopaków co sie bawią w pompach wtryskowych może odstąpią za dobre piwo trochę miedzi. ;)

Powiedz mi kolego przy okazji czy w zetorkach opyla sie zakładać wałki od SDIka?
bo czytam i czytam na tym necie i juz sam nie wiema cena takiej modyfikacji niewielka przy okazji szklanki bym powymieniał bo doprowaca mnie do szału te klepanie jak w starym mercu ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 14:23

Taką wiedzą jest ciężko się dzielić. Wałek wałkiem ale jeszcze przydałby się ssący.

Takowy wałek właśnie zakupiłem i na wiosnę zabieram się za montaż.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 14:38

Wiem wiem wiedza kosztuje ;)
Ale modzenie padliny tez jest wciągające tym bardziej ze w naprawde fajnych pieniądzach mozna zrobić sobie furkę ;)

Słyszałem że troche daje podmiana kolektora na ten od AWXa i w przyszłości może pozbieram graty na jakieś turbo z geometrią ;) Ale puki co moja suszarka jeszcze calkiem niezle dmucha wiec bez pośpiechu ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 14:46

Modzenie aut również nie jest tanie. Zmiana wtrysków, ssącego, wałka i zrobienie FMICA do tego soft to dopiero początek zabawy. W dążeniu do większej mocy ogranicza Nas wtedy turbo a następnie pompa wtryskowa.

Wszystko zależy co chcemy uzyskać. Wytrzymałość silnika i jego podzespołów też jest ważna.

Przy zwiększonej mocy ważne jest użytkowanie auta. Trzeba robić to z głową.

Dobrze kolega słyszał. Ten kolektor polecany jest do większych mocy. Chodzi o to, że auto nie jest tak głośne na wyższych obrotach jak na ori ssącym. Także zmianę jak najbardziej polecam.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 14:50

Zgadzam sie z tobą ja auto użytkuje na codzień zresztą nie celuje puki co w grube mody narazie podstawą jest doprowadzenie reszty do stanu fabrycznego. Ja to puki co traktuje hobbystycznie a co z tego wyjdzie to sie zobaczy ;)
No ale nie powiem 150 kucy w budzie o wadze wózka sklepowego musi robić wrażenie ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 14:53

Już 130 PS na niektórych robi wrażenie. Głownie chodzi Nm. Chociaż w dieslu cyferki nie grają głównej roli. Najważniejsze jest równomierne rozłożenie Nm.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 15:28

Dokładnie jest tak jak mówisz. Choc powiem tobie ze tak dla frajdy to miałem kiedys w passacie taki program z mocnym kopem z doły i sympatycznie wciskało w fotel.

No ale teraz czasy sie zmieniły i ma być miło i bez nadmiaru dymu.
130 kucy i fany moment puki co mi styknie do sprawnego poruszania się.

Na drugi ogień idzie poprawa hamulcow bo te w golfie sa jak od taczki ;(

No ale z tym modzeniem czekam do wiosny bo ostatnio jak zabrałem sie za auto to mało zapalenia płuc nie dostałem ;(

Wtryski już w żelastwie.
Myły się ponad dwie godziny bo cholernego sterującego nie mogłem wyszarpać z klekota ;(

Jutro/pojutrze ustaweienie konta, strojenie i sie zobaczy co to dało ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość