Mój 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkazimierz » 27 lis 2012, o 17:11

Piaggio napisał(a):Nowa mapa(program,chip) to postawa a 0,216..... co z tego że podleje wiecej paliwa jak nie bedzie miał czym dmuchnąć?? moim zdaniem wieksze Turbo to podstawa....choc z drogiej strony bardzo czesto wsadza sie same wtryski(0,216)+ programi jezdzi to bardzo przyzwoicie
Bziummmm bziummmmm.....


patrze pod katem 2 tys PLN
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

 

Postprzez Piaggio » 27 lis 2012, o 17:14

turbia a wtryski to barzo podobny przedzial cenowy, zalezy tylko jka sie poszuka i czy uzywka czy nówka sztuka....
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez marcinkazimierz » 27 lis 2012, o 17:36

Piaggio napisał(a):turbia a wtryski to barzo podobny przedzial cenowy, zalezy tylko jka sie poszuka i czy uzywka czy nówka sztuka....


wtryski tak czy siak szybciej beda do wymiany a z 1z turbina jest niezajebliwa chyba ze ktos ma umierajaca najlepiej to turbo i wtryski :mrgreen: ic . a wogole to swap tak z serii tdi 150 konnych :P
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Piaggio » 27 lis 2012, o 18:22

owszem turbina wytrzymała ale na seryjnym programie......
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez dawido » 30 lis 2012, o 00:38

a koledzy powiedzcie mi od czego jeszcze pasuja wtryski?? bo szukam na allegro i nie moge znaleźć od golfa 0.216 i jaki to jest model.
A może ma ktoś takie wtryski na sprzedaż???
i od czego włożyć turbo jaki model??
myślałem jeszcze o innym ssącym...?? czekam na propozycje
dawido
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 23:54
Lokalizacja: KONIN

Postprzez Piaggio » 30 lis 2012, o 17:38

Wtryski chcesz nówki?- sąsiednie forum.vwgolf.pl, uzytkownik Cowboy ma zawsze pewne wtryski, co do uzywek, z 2,5TDI( pięcio cylindrowy silnik o mocy 140Koni) mial montowane wtryski 0,216,
Turbo, idealnie pasuje z silnika AWX/AVF (1.9TDI 130konne) chyba ze chcesz mieć wiekszy potencjał to szukaj z silnika o oznaczeniu BRD.
Co do ssącego- z silnika AWX.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 16:27

A powiedzcie koledzy jak to z tymi wtryskami.
Celuje puki co w okolice 120 pare kucy na seryjnym turbo i kolektorze.

Czy nie lepiej zakupić 205? nie bedzie mniejszego dymienia niz na 216? i druga sprawa gdybym robil wtryski pod zamówienie to jakie cisnienie przedwtrysku lepiej? standarowe 190 czy 220?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 6 lut 2013, o 18:35

Wtryski, koncówki najlepiej kupować nowe.
Jesli chcesz 120-125 KM to musisz miec przynajmniej 205 tki i soft do tego.
Po takich zabiegach bedziesz mial moc bez dymienia :)
Dasz same wtryski to bedzie troche kopcił,
Albo sam soft (około 115KM) albo soft plus wtryski - według mnie!
Jak sie bawic to polecam 216 tki :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 21:09

soft na 115km juz mam teraz właśnie sie nad wtryskami rozglądam. I własnie z tąd moje pytanie czy brać te od AFNa (190bar) czy od ASVa (220bar) co do 216 to taki problem ze to juz zaczynają sie koszta ;(
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 6 lut 2013, o 21:31

Wyzsze cisnienie wtrysku pilotazowego wplywa na ekologie (mniejsza emisja toksycznych skladnikow spalin) oraz ciut lepsza kulture pracy na biegu jalowym.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 21:45

Mi sie właśnie wydawało ze niższe ciśnienie wpływa na to że ślinik działa nieco bardziej miekko.

A sa jakies zauważalne różnice w osiągach jakby tylko ten jeden parametr brac pod uwagę ?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 8 lut 2013, o 20:35

Zdecydowałem się na asv. Już do mnie lecą. Kolega co mi robi auto stwierdził ze 220/300 będą lepsze.
Tak więc po niedzieli myjka ultradźwiękowa i do żelastwa.
Będzie ogień i kupa dymu ;D
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości