Termostat i podgrzewacz płynu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 02:20

prekursor napisał(a):A może sam byś sie pofatygował i chociaz spróbował go znależć?


Spoko już wiem bez zaglądania pod maskę. PS. Nie każdy ma auto pod ręką będąc tylko jego współwłaścicielem :P

Wymieniał ktoś już te świeczki podgrzewające?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

 

podgrzewacz

Postprzez din » 16 lis 2011, o 08:42

ja wyciągałem aby sprawdzić czy są dobre. Szybka robota. Klucz 12 z tego co pamietam. Ściągasz fajke ze swieczki wkładasz klucz i odkrecasz. Wyciągasz swiece i szybko czyms zatkaj dziure (troche płynu poleci) potem wkladasz świeczkę, wkrecasz, zakladasz fajke i ot co cała robota.
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bradley » 16 lis 2011, o 09:29

Staury napisał(a):Mam dwa termostaty do wyboru...
Przy gotowaniu jeden się otwiera mocniej czy też szybciej a drugi troszkę wolniej...
Jak wyjmę z wody to ten co się otwiera wolniej, szybciej się zamyka.
Więc wnioskuję ze ten drugi będzie lepszy ?

Nie kombinuj tylko zaloz ten z temp otwarcia 87C
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 16 lis 2011, o 12:29

Bradley, zakladac którys z bezpieczników ?
czy moze być coś nie tak z tą kostką bo przy jednym styku jest obudowa troszke stopiona ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 12:33

Kolejne pytanie wiec jakie tam są świeczki? Cobym zakupił zanim odkręcę. Mam za dużo kasy :P
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Staury » 16 lis 2011, o 13:47

Bradley napisał(a):Nie kombinuj tylko zaloz ten z temp otwarcia 87C


Obydwa mają tak napisane 87c obydwa mają ten sam numer katalogowy i obydwa gotowałem w tym samym garneczku, a jeden jednak się trochę szybciej i mocniej otwierał...

[ Dodano: 2011-11-16, 12:57 ]
arthorius napisał(a):Spoko już wiem bez zaglądania pod maskę. PS. Nie każdy ma auto pod ręką będąc tylko jego współwłaścicielem :P

Wymieniał ktoś już te świeczki podgrzewające?


Jak wiesz to napisz gdzie :) mam golfa 94r więc moge ich nie mieć i mogę szukać bez konca skoro ich nie ma, a tak to od razu bd wiedział gdzie patrzeć.
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez slawek5t » 16 lis 2011, o 16:44

Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 20:27

Koło pompy hamulcowej szukać kostek i świec na wężu do nagrzewnicy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Staury » 16 lis 2011, o 21:42

Wymieniłem termostat, nie mam podgrzewacza, bylem w szoku ze wskazówka tak szybko sie podniosła :) Było to dla mnie obce zjawisko :)
Wszystko teraz gra.

jest tylko jeden malutki problemik, sączy mi się troszkę z chłodnicy, czy takie uszczelniacze co się wlewa do płynu coś dają ? I jak oddziaływają na płyn chłodniczy ? Zalałem świeży więc szkoda by było go popsuć, a sączy się naprawdę lekko, nie cieknie a dosłownie sączy się. W prawym dolnym rogu chłodnicy.
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 22:37

Wyczyścić lekko papierkiem a następnie zalutować. Zwykła lutownica nawet temu podoła.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Staury » 16 lis 2011, o 23:18

arthorius napisał(a):Wyczyścić lekko papierkiem a następnie zalutować. Zwykła lutownica nawet temu podoła.

musiałbym wodę spuścić...
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 23:22

Uszczelniacze więcej szkody zrobią niż pożytku z tego moim zdaniem. Próbował bym nawet na mokro, tylko trzeba dobrze oczyścić z farby.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości