Temperatura 1.9 AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Soosexy69 » 10 lut 2012, o 20:04

Więc panowie potwierdziłem fakt że to czujnik jest padniety gdyż przed garażem wrzuciłem drugi bieg nagrzewania i temp silnika lekko poleciała w dól, potem wjechałem do garażu i trzymałem silnik przez ok 2min na 2tyś obr i wskazówka stała jak wryta po czym otworzyłem maske i górna rura gorąca a dolna zimna...termostat ok czyli został czujnik :)

[ Dodano: 2012-02-10, 19:06 ]
macie jakś fotoporade do wymiany tego czujnika? będe wdzięczny bo sam nie mogłem znaleźć.
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

 

Postprzez witboy » 11 lut 2012, o 02:49

proscizna jest na taka zawleczke mocowany wyjmujesz np srobokretem zawleczke czujnik do siebie wyleci z pol litra plynu wkladasz nowy czujnik wkladasz zawleczke nie zapomnij o uszczelce na czujnik i to wszystko... roboty na hmm mi to zajelo 2 min z odczekaniem jak plyn wyleci
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Soosexy69 » 12 lut 2012, o 22:08

Wymieniłem czujnik na zamiennik za 23zł i teraz mam po przejechaniu 5km na blacie prawie 110stopni :P trzeba kupić oryginał za 90 zł...
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Biały1471 » 16 kwi 2012, o 14:48

witam mam podobny problem u mnie jest cos takiego jak przejadę 5 10 km w tej pogodzie co mamy to łapie 75 stopni jak go pokręcę wysoko wskakuje 90 ale za chwile spada znowu na 75 co jest ?
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez slawek5t » 16 kwi 2012, o 17:42

Biały1471, termostat
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Biały1471 » 16 kwi 2012, o 20:22

a gdzie on sie znajduje ?:D
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez slawek5t » 17 kwi 2012, o 01:12

Tam gdzie sie konczy dolny wąż od chlodnicy :P

Powiem ci po krótce co musisz zrobić, tylko sie nie przestrasz :) :

-odkrecasz pompe wspomagania
- zdejmujesz pasek
- spuszczasz płyn
- odkrecasz wspornik pompy

po tych zabiegach juz chyba bedziesz miał dostep do króćca za którym jest termostat...
Jeśli nie to zobacz co musisz odkrecic aby dostac sie do niego.

Źle działający termostat mozna poznac po tym że np przy 70 stopni dolny wąż chlodnicy bedzie letni lub ciepły. Powinien byc zimny bo dopiero przy 87 stopni Termostat Powinien puścić "duży " obieg.

Jak chcesz dokładną poradę to poszukaj na necie. - jest ich pełno
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości