
oceńcie co to może być co należy z tym zrobić i na ile to jaest poważna usterka.
Dzięki z góry.
Moderator: Moderator
Repsol napisał(a):cezar84, pasek rozrządu jest paskiem zębatym więc on nie moze Ci piszczeć. No chyba, że zaciera Ci się rolka prowadząca albo napinająca.
Najczęściej piszczy pasek wspomagania (tego da się naciągnąć obnizając pompę) lub pasek wielorowkowy (alternatora). Za naciąg tego drugiego odpowiedzialny urzadzenie samonapinające w którym to siadają tulejki i ramię ma luz.
Sprawdź czy po uruchomieniu silnika rolka napinajaca wraz z ramieniem skacze po pasku czy porusza się płynnie z minimalnymi wibracjami.
A jeżeli jesteś zielony w tych sprawach, to najlepiej zasięgnij porady jakiegos dobrego mechanika.
PS. Jeżeli posiadasz klimę w aucie to, to co napisałem może się nie pokrywać w pełni z rzeczywistością.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości