
Moderator: Moderator

SotoM napisał(a):zapewne wyrobione są tulejki ustalajace pret od napinacz bądź napinacz(sprężyna) w nim i skacze napinacz przez so powstaje piszczenie.

kaczmarr_ napisał(a): Zeby ustalic czy to pasek piszczy wystarczy ze na odpalonym silniku napsikasz np WD40 na piszczacy pasek -jezeli piszczenie zaniknie masz pasek do wymiany
)
Repsol napisał(a):psikając tłustym preparatem jakim jest WD-40 powodujesz nic innego jak tylko jeszcze gorsze uślizgi na pasku więc piszczenie wiadomo, że ustanie bo pasek się ślizga
kaczmarr_ napisał(a): Zeby ustalic czy to pasek piszczy wystarczy ze na odpalonym silniku napsikasz np WD40 na piszczacy pasek -jezeli piszczenie zaniknie masz pasek do wymiany
kaczmarr_ napisał(a): Tak jestem pewien bo psikajac na pasek nie nasmarujesz zadnej rolki tylko pasek ktory przestanie piszczec i tym samym dojdziesz ktory to jest do wymiany -bo o to sie rozchodzi w temacie![]()
Kuracją wstrząsową/siłą 
kaczmarr_ napisał(a): zauwaz tylko ze nawet napsikajac WD na pasek on caly czas napedza pompy i inne pierdoly wiec ty nie chrzan farmazonow ze pasek sie calkiem slizga i dlatego nie piszczy.

kaczmarr_ napisał(a): Poza tym skoro twierdzisz ze zwieksza sie tylko uslizg to adekwatnie zwiekszyc sie tez powinno piszczenie wedle twojej teorii
watpię bo najczesztrzą przyczyną jest albo napinacz albo wyrobione tulejki prowadzące pret...Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości