Golf III D ciezko pali jak ciepły

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf III D ciezko pali jak ciepły

Postprzez karolulewicz » 29 lip 2012, o 00:04

Witam mam pytanie do was odnośnie posiadam golfa III 1.9 zwykły diesel i mam taki problem z nim Jak zimny pali na dotyk ale problem pojawia się gdy jest ciepły w tedy po kręceniu rozrusznikiem ciężko pali ok 5 sekund jeżeli cofnę kluczyk i ponownie zakręcę pali na dotyk .Dodam że jeżeli mi zgaśnie np gdzieś na skrzyżowaniu to od razu pali problem pojawia się jak postoi z 2 -3 minuty .Zauważyłem jeszcze że jak odłączyłem czujnik temperatury to w tedy grzały mi świece na ciepłym silniku i odpalił na dotyk .Dziki za wszelkie podpowiedzi .W czasie jazdy nic sie nie dzieje aby auto samo gasło itd . ;-) ;-)
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Golf III D ciezko pali jak ciepły

 

Re: Golf III D ciezko pali jak ciepły

Postprzez marcinkazimierz » 29 lip 2012, o 10:16

karolulewicz napisał(a):Witam mam pytanie do was odnośnie posiadam golfa III 1.9 zwykły diesel i mam taki problem z nim Jak zimny pali na dotyk ale problem pojawia się gdy jest ciepły w tedy po kręceniu rozrusznikiem ciężko pali ok 5 sekund jeżeli cofnę kluczyk i ponownie zakręcę pali na dotyk .Dodam że jeżeli mi zgaśnie np gdzieś na skrzyżowaniu to od razu pali problem pojawia się jak postoi z 2 -3 minuty .Zauważyłem jeszcze że jak odłączyłem czujnik temperatury to w tedy grzały mi świece na ciepłym silniku i odpalił na dotyk .Dziki za wszelkie podpowiedzi .W czasie jazdy nic sie nie dzieje aby auto samo gasło itd . ;-) ;-)

ile pali na 100
czy zuzywa olej
jaki dym jak przegazujesz
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SotoM » 29 lip 2012, o 10:33

ja bym spr. rozrusznik wyjął wyczyscił wymienił szczotki i bendix... w dizlu ma jednym z głownych problemów palenia na ciepłym.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 30 lip 2012, o 18:09

w 1,9 D świece powinny grzać przez cały rok nie zależnie od temperatury
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez karolulewicz » 30 lip 2012, o 20:39

Pali okolo 5 L na 100km oleju nie bierze wcale dym przy gazowaniu czarny

[ Dodano: 2012-07-30, 19:40 ]
Sławek to jak np jest 90 stopni to też ma się palić kontrolka od świeć bo jak czyjnik odłączyłem to się paliła przy 90 stopniach i odpalił na dotyk w tedy pomimo ze był ciepły
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez slawek5t » 31 lip 2012, o 00:07

Hmm to może czujnika wina
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prezesik » 31 lip 2012, o 09:32

slawek5t napisał(a):w 1,9 D świece powinny grzać przez cały rok nie zależnie od temperatury
to ja mam pytanko nt. 1.4D oznaczenie 1W ( zwykły wolnossak ) w polo 86c2f. Czy tak jak w 1.9D tak i w 1.4D świece grzeją tak samo długo niezależnie od temp. silnika?
Zauważyłem, że czy ciepły, czy zimny tak samo długo trzeba czekać na zgaśnięcie kontrolki świec. Często nie czekam do końca, tylko odpalam - wiem, że wtedy rozrusznik zakręci wolniej, bo dodatkowo grzane są świece, ale zawsze pali na dotyk.
Nawet wymieniłem czujnik temp., a świece grzeją tak samo długo; przekaźnik świec żarowych też wymieniony na nowy ... o co kaman?
Już myślałem zrobić dodatkowy wyłącznik, aby samemu móc wyłączać grzanie świec ...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Piaggio » 31 lip 2012, o 09:54

Grzanie świec zależne jest od temperatury silnika!! jeżeli jest zimno grzeją dłużej, a jeżeli silnik jest ciepły- ma powiedzmy te prawie 90' to po przekreceniu kluczyka lampka od swiec żarowych powinna zapalic sie tylko na chwile- zauwazalne jest to zima gdy w duze mrozy lampka swieci długo i swiece grzeją dłużej niż w np lato Za grzanie świec odpowiada czujnik temperatury- który znajduje sie przy bloku silnika i ktory odpowiada rowniez za wskazanie temp. na liczniku, to on przekazuje informacje czy silnik jest zimny/ciepły i czy włączyc grzanie swiec i na jak długo.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez karolulewicz » 31 lip 2012, o 10:16

U mnie jak silnik jest ciepły kontrolka od święc nawet nie mrugnie a co mówiąc o zapaleniu sie .Czyli co tak nie może byc co mam zrobic .A może powiedzcie słyszałem ze można to jakoś opornikiem naprawić
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez prezesik » 31 lip 2012, o 11:31

Piaggio napisał(a):Grzanie świec zależne jest od temperatury silnika!! jeżeli jest zimno grzeją dłużej, a jeżeli silnik jest ciepły- ma powiedzmy te prawie 90' to po przekreceniu kluczyka lampka od swiec żarowych powinna zapalic sie tylko na chwile
to ja założę wyłącznik
Piaggio napisał(a):Za grzanie świec odpowiada czujnik temperatury- który znajduje sie przy bloku silnika i ktory odpowiada rowniez za wskazanie temp. na liczniku, to on przekazuje informacje czy silnik jest zimny/ciepły i czy włączyc grzanie swiec i na jak długo.
u mnie są dwa 2-pinowe czujniki w króćcu wody, jeden od wskazań na liczniku, drugi ... chyba od sterowania przekaźnikiem świec ... Albo ja mam walnięty czujnik ( choć był wymieniany na jakis zamiennik - zero efektów - grzeje tak samo długo ), albo walnięty przekaźnik świec żarowych ...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Piaggio » 31 lip 2012, o 16:33

prezesik25, nie wiem jak jest w 1.4D wyżej opisałem jak jest u mnie w TDI-ku gdzie jeden czujnik (temperatury) spełnia chyba 3 role- wskazuje temp na liczniku, załącza włąsnei świece i chyba( nie jestem pewien) ssanie- za to jak długo grzeją świece odpowiada czujnik- u Ciebie któryś z tych dwóch- ale który tego Ci nie powiem bo nie wiem, tak czy siak jeżeli silnik jest ciepły nei powinny sie one włączyć. Może spróbuj z tym przekażnikiem podmienic.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez marcinkazimierz » 31 lip 2012, o 20:17

Piaggio napisał(a):prezesik25, nie wiem jak jest w 1.4D wyżej opisałem jak jest u mnie w TDI-ku gdzie jeden czujnik (temperatury) spełnia chyba 3 role- wskazuje temp na liczniku, załącza włąsnei świece i chyba( nie jestem pewien) ssanie- za to jak długo grzeją świece odpowiada czujnik- u Ciebie któryś z tych dwóch- ale który tego Ci nie powiem bo nie wiem, tak czy siak jeżeli silnik jest ciepły nei powinny sie one włączyć. Może spróbuj z tym przekażnikiem podmienic.

a wg ciebie ten 2 czujnik co padaje do vag-a do czego sluzy?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - - tutaj zobaczysz buty do biegania



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 16 gości