GOLF 3 1.9 TDI - problem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 14 gru 2008, o 12:54

Groch367 napisał(a):mowiono mi ze 2,4 to nie jest odczuwalne od 3,5


dla ciebie może i nie :-D
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Masterion » 14 gru 2008, o 15:07

Czy można elektronicznie, za pomocą tego VagCom opóźnić zapłon?
Masterion
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Lubraniec

Postprzez leopard » 14 gru 2008, o 17:16

Masterion napisał(a):Czy można elektronicznie, za pomocą tego VagCom opóźnić zapłon


można ale w niewielkim zakresie - moim skromnym zdaniem bez dynamicznego ustawienia kata wtrysku się nie obejdzie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Masterion » 14 gru 2008, o 18:48

leopard napisał(a):
Masterion napisał(a):Czy można elektronicznie, za pomocą tego VagCom opóźnić zapłon


można ale w niewielkim zakresie - moim skromnym zdaniem bez dynamicznego ustawienia kata wtrysku się nie obejdzie ...


Jak mogę ustawić kąt? Czy też za pomocą oprogramowania?
Masterion
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Lubraniec

Postprzez leopard » 14 gru 2008, o 19:13

Masterion napisał(a):Jak mogę ustawić kąt? Czy też za pomocą oprogramowania?

tak - pełna wersja VAG'coma będzie pomocna ... jesli będzie z TDIgraphem będzie jeszcze łatwiej
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Masterion » 14 gru 2008, o 19:19

leopard napisał(a):
Masterion napisał(a):Jak mogę ustawić kąt? Czy też za pomocą oprogramowania?

tak - pełna wersja VAG'coma będzie pomocna ... jesli będzie z TDIgraphem będzie jeszcze łatwiej


Wnioskuję, że jedyną opcją jaka mi pozostaje to warsztat
Masterion
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Lubraniec

Postprzez leopard » 14 gru 2008, o 21:54

Masterion napisał(a):Wnioskuję, że jedyną opcją jaka mi pozostaje to warsztat

wszystko zalezy od twoich umiejętności ... i VAG'coma
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Masterion » 14 gru 2008, o 22:08

leopard napisał(a):
Masterion napisał(a):Wnioskuję, że jedyną opcją jaka mi pozostaje to warsztat

wszystko zalezy od twoich umiejętności ... i VAG'coma


Wszystko co mogłem sprawdzić chyba sprawdziłem. Już naprawdę brakuje mi pomysłów, więc spróbuje skorzystać z pomocy w warsztacie. Poprostu zrobię wszystko żeby usunąć to drżenie. Naprawdę nie idzie tego znieść na dłuższą metę.
Masterion
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Lubraniec

Postprzez Groch367 » 19 gru 2008, o 05:12

leopard, A ile pali przy dawce 3,5 a ile przy 2,4
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez leopard » 19 gru 2008, o 21:43

Groch367 napisał(a):ile pali przy dawce 3,5 a ile przy 2,4

nie jestem w stanie okreslić spalania wg dawki biegu jałowego ... ale różnice możesz zobaczyc w VAG'u w 01->08->015 masz zużycie paliwa w l/h (na jałowym) - ustaw dawki na pompie i porównaj ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 20 gru 2008, o 00:45

skoro ruszałeś poduszki to moze być krzywo silnik umieszczony na poduszkach i napiety jest układ wydechowy...on bedzie przenosił wibre na całe auto...luzuj poduszki i odpal na chwile silnik potem je skręc spowrotem i zobacz jaka reakcja
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Groch367 » 20 gru 2008, o 15:24

mysle ze 3,0 to bedzie optymalna dawką

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=39128
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości