Moderator: Moderator

 - bardzej bym sie skupił na kondycji wtrysków a nie turbiny...na wolnych rpm turbo nie ma nic do tego kopcenia...
  - bardzej bym sie skupił na kondycji wtrysków a nie turbiny...na wolnych rpm turbo nie ma nic do tego kopcenia...
 ...jejku tyle kasy... ale nikt nie bierze pod uwagę ze wasze motory maja nalatane od cholery km i prowadnice zaworów oraz uszczelniacze takze nie sa juz w idealnej kondycji przez co takze jest przepuszczeny olej do cylindrów skąd moze byc kopcenie na niebiesko...
 ...jejku tyle kasy... ale nikt nie bierze pod uwagę ze wasze motory maja nalatane od cholery km i prowadnice zaworów oraz uszczelniacze takze nie sa juz w idealnej kondycji przez co takze jest przepuszczeny olej do cylindrów skąd moze byc kopcenie na niebiesko... 




 nie wiem jak uważasz ale ja myśle ze pełnoletni "dizelek" ma prawo pokopcić przy większych obrotach
 nie wiem jak uważasz ale ja myśle ze pełnoletni "dizelek" ma prawo pokopcić przy większych obrotach  i tak niebo lepiej jak nowe fordy mondeo chociażby
 i tak niebo lepiej jak nowe fordy mondeo chociażby  mi bierze szklanke max oleju na rok i też tak kopci jak sie mu depnie
 mi bierze szklanke max oleju na rok i też tak kopci jak sie mu depnie  nie chcę Ci źle doradzić ale ja bym się tym aż tak nie przejmował
 nie chcę Ci źle doradzić ale ja bym się tym aż tak nie przejmował 

 Aha, dużo pomogło ustawienie kąta i zmiania akumulatora. Szybciej łapie i nie ma takiej chmury dymu gdy chwyci
   Aha, dużo pomogło ustawienie kąta i zmiania akumulatora. Szybciej łapie i nie ma takiej chmury dymu gdy chwyci
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości