Zamulony i szarpie. MK3 1.8 AAM (75km)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez ci-nek » 2 maja 2013, o 19:42

nie chce sie wymądrzać, ale nie wiem czy u mnei to coś da. błędów w vagu nie mam, silnik chodzi dobrze, żadnych lewych dżwięków, itp... a jednak muli...
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

 

Postprzez 1kera » 3 maja 2013, o 00:16

Co masz do stracenia. Nic nie znajdą auto muli - nie płacisz za diagnostykę. Pamiętam że w moim Golfie II pierwsze co stwierdzili to 1 ząbek przestawiony na pasku rozrząd (wymieniany przez mechanika) i jakieś 2 sterowniki. Pierwszy za 100 wymienił mi pryw.diagnosta, drugi był tak drogi, że nawet on stwierdził że nie warto inwestować. Auto i tak pracowało idealnie.
Myślę, że goscie w serwisach BOSCH najlepiej powinni znać dostarczaną przez nich producentom aut elektronię. Nie wiem czy ten serwis jeszcze jest w Piasecznie - byłem tam ponad 10 lat temu. Wtedy dałem za diagnostykę ponad 300 PLN.
1kera
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 15:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ci-nek » 3 maja 2013, o 13:30

no dzięki - zastanowie się

problem jest w tym, że na benzynie idzie jako tako, spadek mocy jest ledwo odczówalny. dopiero czuć go bardziej na LPG, wiec jak znam spychologie w tym kraju, to powiedza "panie jedź pan do gazownika"
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez 1kera » 4 maja 2013, o 22:31

Gaz to inna bajka... Ale pamiętam miałem w Hondzie gaz i zaraz po założeniu,w ramach gwarancji odsesłano mnie do serwisu na bemowie Ks. Bolesława.. nie pamiętam nazwy firmy - w 5 min. powiedzieli co nie tak założył sprzedawca instalacji gazowej.. jakiś drobiazg ;-) sam przkonałem się, że lepiej czasami jechać do autoryzowanej stacji..
1kera
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 15:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Furr » 8 maja 2013, o 11:36

Wracam do tematu po paru dłuższych trasach i niestety - problem wciąż daje się we znaki. Wciąż nie podłączyłem VAGa.

Co do "autoryzowanych stacji" to mam bardzo sceptyczne podejście bo moja firma posiada ich kilka i wiem jakie numery tam czasem robią a kase biorą że huh! Polecam nie ufać tak bezgranicznie autoryzowanym stacjom/salonom.

Muszę przerwać na chwile zabawe w mechanika bo mnóstwo wydatków pojawiło się na horyzoncie i auto schodzi na bok.

Cinku. Jeśli cokolwiek wykombinujesz - pisz w temacie - trzymam kciuki :).
Ja jutro podepne się jeszcze pod VAGa w firmie i zobacze czy to kwestia auta czy kabla/laptopa.
Avatar użytkownika
Furr
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 10:01
Lokalizacja: Rzeszów/Krosno

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości