Spalanie -Drodzy uzytkownicy silnikow benzynowych

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mati.91 » 8 maja 2011, o 22:45

flash15, to u mnie z dokładnie tym samym silnikiem jest sporo mniej. Przy takich temp ok 5st rano mam po 5km jakieś 70st cieczy i ok 60st oleju.
mati.91
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 lut 2011, o 21:22
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez flash15 » 9 maja 2011, o 00:24

testy robiłem jak było mniej więcej 15 stopni na dworze jak startowałem spod domu, zapewne przy 5 stopniach na dworze też tak bym miał jak Ty, a nawet na pewno tak samo. Dla pewności jutro zrobię test i napisze dokładnie jakie temperatury mam na wskaźnikach jak coś.

[ Dodano: 2011-05-09, 22:34 ]
No więc tak dzisiaj ruszyłem spod domu było 25 stopni po 3km płyn rozgrzał się do 70 stopni, a temperatura oliwy wskoczyła na 50. po przejechaniu 8km tak jak gasiłem silnik temperatura płynu wunosiła 90stopni, a oliwy 94. Gdy wracałem z pracy temperatura otoczenia 18stopni to do 70stopni rozgrzał się po 4km oliwka 50stopni, a gdy go gasiłem czyli 8km temperatura płynu wynosiła 90stopni, a oliwki 88stopni. Tak to wygląda :D
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez killah » 10 maja 2011, o 22:39

2.0 agg

dzisiaj w trasie spalanie mfa pokazało 6.5 litra. Trasa 30 km. Wskazanik mfa ustawiony na 1.

sądzę że wynik jest w miarę wiarygodny gdyż robię jakieś 300 km tankując jakieś 21,5 litra.

Przy założeniu:

21,5l - 300 km
x - 100 km
....

x=7,1 litra.

Ja tylko prawie po trasię jeżdzę. Raz może na tydzień lub 2 rundka po mieście.
killah
 

Postprzez flash15 » 10 maja 2011, o 23:29

killah, jak na trasie to może tak być tylko napisz jeszcze jaką prędkością jeździsz żeby ktoś wiedział orientacyjnie wydaje mi się, że pewnie nie wyzej niż stówka moge się mylić :D ja swoim jeżdząc powoli tak do 100km/h najlepiej 80-90km/h pewnie też taki wynik by mi wyszedł na takiej trasie, nie mam gdzie sprawdzić, a nie bede specjalnie leciał na trasę zęby to zobaczyć :D ale z tego co pamiętam jak do Torunia śmigałem swoimi czasy to tak mi na komputerku pokazywało średnio 7,6 czasami mniej <raz się udwało zjechać na 6,9 ale już na światłach w Toruniu się troszkę podniosło :D aczkolwiek ode mnie do Torunia to 212km wiec było na trasie szybciej i wolniej i jakoś taki wynik w przybliżeniu wychodził, a weź to osiągnij w Wawie hahaha IMPOSIBLE MADAFAKA :)
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez killah » 10 maja 2011, o 23:39

flash15 napisał(a):killah, jak na trasie to może tak być tylko napisz jeszcze jaką prędkością jeździsz żeby ktoś wiedział orientacyjnie wydaje mi się, że pewnie nie wyzej niż stówka moge się mylić :D ja swoim jeżdząc powoli tak do 100km/h najlepiej 80-90km/h pewnie też taki wynik by mi wyszedł na takiej trasie, nie mam gdzie sprawdzić, a nie bede specjalnie leciał na trasę zęby to zobaczyć :D ale z tego co pamiętam jak do Torunia śmigałem swoimi czasy to tak mi na komputerku pokazywało średnio 7,6 czasami mniej <raz się udwało zjechać na 6,9 ale już na światłach w Toruniu się troszkę podniosło :D aczkolwiek ode mnie do Torunia to 212km wiec było na trasie szybciej i wolniej i jakoś taki wynik w przybliżeniu wychodził, a weź to osiągnij w Wawie hahaha IMPOSIBLE MADAFAKA :)


zwykle nie przekraczam 100-110. Akurat dzisiaj były wahania i tak do 140 czasami było ale te 6.5 to było przy tej 100 wie mierzone.
killah
 

Postprzez trollu » 11 maja 2011, o 01:33

do 100km/h spokojnie schodzi się poniżej 7L, później nie ma już jakiejś wielkiej różnicy, czy 120 czy 160, do 10L trzeba liczyć
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez flash15 » 12 maja 2011, o 03:36

Zasada jest jtaka jeśli chcesz żeby samochodzik mało spalił trzeba jeździć na na najwyższym biegu na najniższych obrotach bez przyśpieszania z tych obrotów nie wiadomo jak bo wtedy najwięcej kotłuje. Dojazd do świateł na biegu nie na luzie... na tym chwilowym spalaniu co się ustawia bardzo ładnie widać kiedy samochód zaczyna dawkować paliwo nawet jak się jedzie na biegu ale już bez gazu na przykład przy dojeździe do świateł w zależności od biegu i od obrotów silnika na tym danym biegu.
trollu, w trasie nawet przy depnięciu od czasu do czasu nie będzie większej różnicy i wydaje mi się, że 10litrów będzie trudno uzyskać raczej będzie to mniejsza liczba, chyba że go będziesz trzymać cały czas 180km/h na przykład :D Jakby nie było samochód najwięcej pije jak musi się rozpędzić
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez damiancu » 12 maja 2011, o 14:25

Do skrzyżowania najlepiej dojechać na biegu bez gazu i redukować na z 4 na 3 potem 2.
Pojedzie na samym powietrzu do puki obroty nie spadną poniżej 1750 wtedy podaje paliwo.
Hamując silnikiem odcina paliwo które potrzebne jest tylko do przyśpieszania.
Jadąc z górki też najlepiej bez gazu a pod górkę zredukować.
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Postprzez flash15 » 12 maja 2011, o 23:22

damiancu, dokładnie tak jest wiadomo że do świateł się nie dojeżdża na piątce tylko należy redukować bo im niższe obroty poniżej 2000tysiaków tak mniej więcej jak napisałeś, komputer zaczyna zapodawać paliwo...
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez trollu » 12 maja 2011, o 23:39

musiałbym pobawić się znowu z chwilowym, teraz nie pamiętam ale na kompie chyba nawet poniżej 2k na obrotomierzu jest 0.0
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez flash15 » 14 maja 2011, o 02:45

trollu, "na kompie chyba nawet poniżej 2k na obrotomierzu jest 0.0" nie na każdym biegu niestety jak wrzucisz na 4-ke to już zapodaje około 3 litrów :D zależy jaki bieg i jakie obroty
p.s.
sorry za błedy ale jestem po 6-ciu :D
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez mirecc » 16 maja 2011, o 09:12

Panowie , jest lepiej.
Po wymianie opon ze stalówek zimowych 195x65x15 (tak go kupiłem ale wiem , że to za wielkie banie jak na to autko, zmienię jak się wytrą...)spalanie spadło. Teraz "sweterek wysoko pod szyję" jeździ na oryginalnych alumach speedline z gumami letnimi 195x50x15 jak się zetrą będą orginalne rozmiary 205x50x15 w obwodzie różnica jest niewielka więc i spalanie nie powinno już drastycznie wzrosnąć a autko zyska na wyglądzie :-)
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
mirecc
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 06:12
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości