pytanko na temat vr6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 7 cze 2012, o 19:16

Patryk7171 napisał(a):nie ma co porownywac vr6 z v8 bez przestady.

niektórzy próbują porównywać ///M do GTI...
Patryk7171 napisał(a):co ozncza 0/1

pytasz? bo nie widzę znaku zapytania i nie wiem ocb :niepewny: ;-) system zero jedynkowy :hyhy: albo stoisz i nie dotykasz gazu albo jedziesz z butem w podłodze :hyhy:
Lobus napisał(a):znaleźć dobre vr6 w przyzwoitych pieniążkach to ciężki tema

a to wynika niestety z przeświadczenia że VR nadaje się tylko do butowania. później jeden z drugim kupuje VR trochę pokozaczy a jak do remontu przychodzi to jest problem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Patryk7171 » 7 cze 2012, o 22:15

slyszalem ze w tych silnikach pekaja glowice oczywiscie mowie o 2.8 i slyszalem ze te 2.9 syncro sa lepsze czy te 2 sprawy to prawda? :-)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez trollu » 8 cze 2012, o 00:40

podobno VR miały takie problemy dlatego mają 2 pompy wody ale może ktoś bardziej siedzi w VR to sie wypowie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KillerBlack » 8 cze 2012, o 08:20

Generalnie VR jest problematycznym silnikiem, była to na tamte czasy nowośc techniczna niedokonca dopracowana pod wzgledem technicznym owszem robi sząl po dmacha i dźwięk 6 garów ale lepiej wziasc ABF 16v mniej problematyczny lzejszy, pozatym dobry ABF troche podłubany objedzie Ci vr z palcem w d...:D ;-)
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez nolan22 » 8 cze 2012, o 09:50

powiem ci tak jak chcesz kupic vr6 to zwróc uwagę szczególnie na rozrząd bo lubią się bardzo czesto psuc a co do wymiany to musisz kolego wywalic albo skrzynię albo silnik
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez Lobus » 8 cze 2012, o 20:13

nolan22, rozrząd to się wymienia od razu po kupnie i jak ma zwrócić uwagę na to w jakim jest stanie?? jeśli nie ma widocznych uszkodzeń to nic nie zobaczy. Prędzej sprawdziłbym kompresję itp
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez PiJey88 » 8 cze 2012, o 21:26

jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ludzie którzy VR6 znają ze zdjęć...

fakty i mity:
Patryk7171 napisał(a):slyszalem ze w tych silnikach pekaja glowice

sprawdź czy działa dodatkowa pompa obiegowa (elektryczna) - nie działa to znak że jest możliwość że głowica jest pęknięta

- VR6 pali średnio ok 10l
- czy VR6 lubi gaz? nie wiem, nie mam gazu, nie miałem i nie będę miał, najlepiej pytaj właścicieli, ale nie tych co mają VRy w gazie od 2ch dni tylko tych co mają wiedzę i doświadczenie z VR6
- gdy słychać ciche stukanie - każdy mówi że to nic złego i normalne - to znak że rozrząd do zrobienia lub walą szklanki, a to oznacza remont głowicy
- koszt rozrządu ok 1000 zł (same części po zniżkach) ok 2000 z robocizną w warsztacie
- remont VRa to ok 3500 zł (nie pełny, licząc u taniego mechanika)
- części nie są bardzo drogie, bardzo ciężko coś znaleźć na rynku wtórnym, ciężko kupić części do remontu, często części na zamówienie (np uszczelka pod głowice niedostępna w InterCars itd, udało się znaleźć w FOTA na zamówienie)
- większość części innych niż w pozostałych silnikach, mało wspólnych części

najczęstsze usterki i wady:
- uszkodzony/zużyty aparat - ciężko znaleźć aparat
- drogi moduł, trzeba szukać w używkach lub wydać fortunę na nowy markowy
- rozrząd trzeba prawie zawsze wymieniać, chyba że ktoś kupi golfa ze zrobionym rozrządem (rozrząd nie jest "dożywotni" jak niektórzy piszą
- często padają przeguby wewnętrzne
- często skrzynia nadaje się do remontu, problemy z 2-gim lub 3-cim biegiem
- dość drogie sprzęgło, często nadaje się do wymiany
- cieknące krućce - bardzo tanie zamienniki, niewygodna wymiana
- często poduszki są padnięte pod silnikiem - ciężki silnik

prawda jest taka - kupienie VRa to 70% szans że silnik do remontu

najlepiej szukać sztuki po 93 roku (moduł) ale przed 95/96 (bez EGRa)

więc najlepiej kupić komplet na swap, zrobić remont, samemu wsadzić i cieszyć się z jazdy w sprawdzonej budzie ze świetnym silnikiem :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 9 cze 2012, o 01:20

PiJey88 napisał(a):- czy VR6 lubi gaz? nie wiem, nie mam gazu, nie miałem i nie będę miał, najlepiej pytaj właścicieli, ale nie tych co mają VRy w gazie od 2ch dni tylko tych co mają wiedzę i doświadczenie z VR6

user Ad6 z forum vwgolf ma mk4 vr6 i toledo vr5, oba w gazie i nie narzeka. co do rozrządu to też krótko powiedział, jak słychać łańcuch to nie kupił by takiego. swoją drogą to lipa jak nie wiem z tym łańcuchem, po kiego grzyba go tam wsadzili jak i tak trzeba go wymieniać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 9 cze 2012, o 06:40

Tanio dieslem?? :lol: :lol: :lol: nie te czasy... powodzenia z VR-em. Ciężka sprawa
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości