pytanko na temat vr6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez strzeliniasty » 7 cze 2012, o 14:02

czemu sie smiejecie z LPG w duzych silnikach??

mialem pewne autko 2,5 v6 w gazie 180KM i lpg palil 14 a benzyny 12 w przeliczeniu na dzisiejsze ceny 14x5,80=69,6 a LPG 14x2,70=37,80

codziennie dojezdzalem do pracy i sie oplacalo ale niestety czesci ekspoatacyjne (zawieszenie, elektryka mnie pozarly i wrocilem do golfika)

chcesz to kupuj VR zamontuj sobie sekwencje a wlew schowaj przy wlewie paliwa pod klapka - nikt nie bedzie sie "smial" ze masz duzy motor i na gazie smigasz :)

a wracajac do tematu bmw czy mercedesow

wczoraj na orlenie zajezdzam sie tankowac a przede mna stoi bmw 750i i co tankuje??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

 

Postprzez trollu » 7 cze 2012, o 15:20

strzeliniasty napisał(a):bmw 750i

e32 czy e38? :chytry:

do 740i to jeszcze rozumiem ale do 750i to już na chama lpg wsadzają, w tym przypadku lpg jest dyskusyjną sprawą :]
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Lobus » 7 cze 2012, o 15:34

Jak Cię stać na auto z dużym silnikiem to Cię stać na paliwo, to takie na siłe na pokaz, a kupie vr6 albo v8 ale wsadze gaz bo taniej... żenau!!!!
Albo kupujesz dyzla żeby tanio jeździć albo kupujesz vr6 żeby zapier**** a nie kupie vr6 a potem będę płakać, że dużo pali ludzie opamiętajcie się bo aż żal to czytać. Nie lubię dyskutować na temat lpg i innych paliw więc tyle z mojej strony... :dobani: ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Patryk7171 » 7 cze 2012, o 16:05

dla mnie nie liczy sie ile pali tylko ogoknie jak sie sprawuje na gazie ja powiem szczerze uwielbiam dzwiek vr6 jest piekny radio nie bylo by mi potrzebne. ogladalem tego golfa z allegro w czerwieni on jest od niemieckiej policji wiec moze byc juz wysluzony takie jest moje zdanie. a co do automata to lubie jezdzic automatem :-)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez Adrian1607 » 7 cze 2012, o 17:03

naklejka na tylnej klapie to se moge kupic ;) a czy swap czy nie no to w papierach powinno pisać wersja golfa czy CL GL GT GTI VR6 :)
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Andrew » 7 cze 2012, o 17:11

on jest od niemieckiej policji wiec moze byc juz wysluzony
jak jezdzil w policji to napewno mial podniesiona moc a wiec nawet jak jest "wysluzony" to i tak bedzie mial sporo ponad serie
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez trollu » 7 cze 2012, o 17:34

Lobus napisał(a):Albo kupujesz dyzla żeby tanio jeździć albo kupujesz vr6 żeby zapier****

jak dla mnie era tanich dizli się skończyła a gaz w VR działa w systemie 0/1?

no ogólnie fajnie ale mam wrażenie że niektórzy wynoszą VR jakby był na poziomie kultowości conajmniej Enzo, VR szybki, VR paliwożerny, VR zły...
Lobus napisał(a):ludzie opamiętajcie się

prawda jest taka że VR to stary kloc który marzy się...komuś tam, później ktoś spełnia swoje marzenia, kupuje VR BEZ GAZU i micha mu się cieszy że ma auto najszybsze w mieście dopóki nie spotka na swojej drodze jakiegoś zagazowanego V8, gdzie po krótkiej potyczce spod świateł wraca z podkulonym ogonem do domu.
bez obrazy, to nic osobistego i nie mam nic do VR czy jego posiadaczy ale teksty że "VR jest do zapier...." są lekko mówiąc śmieszne. szczególnie gdy przy okazji pada tekst o taniości jazdy dieslem a jak wiadomo VR miał być ropolem...
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Andrew » 7 cze 2012, o 17:46

a ja sie moge z kazda VR-ą seria ustawic i bede mial duzo zabawy chociaz mam 1.8 i mam pomizej serii dopluki G nie zacznie dmuchac tak jak trzeba :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Lobus » 7 cze 2012, o 18:02

trollu, ale to trochę nie na miejscu porównywać 6 cylindrów z 8.. i nie dziwne że V8 może zrobi nawet dobrą vr6..
Ale to, że napisałem vr6 to akurat bez różnicy bo tak samo jest w innych markach, kupują V-tec'a zeby zagazować bo taniej? M'ki też itp itp
Ja uważam to za takie szpanowanie ale pomimo wszystko oszczędnie żeby było. Niestety taka nasz mentalność, zarobki, taki kraj trudno...
Ja mając vr6 wolałbym rzadziej jeździć niż zagazować...
Pokój ;-) :ok:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez trollu » 7 cze 2012, o 19:09

Lobus napisał(a):ale to trochę nie na miejscu porównywać 6 cylindrów z 8.. i nie dziwne że V8 może zrobi nawet dobrą vr6..

zależy jak na to spojrzysz. teoretycznie można przyjąć że VR na brynie lata za te same pieniądze co jakieś tam V8 na lpg a osiągi itd to inna bajka.
Lobus napisał(a): M'ki

za gazowanie M bym ręce ucinał :hyhy: tak samo jak AMG czy RS, trochę samokrytyki trzeba mieć, poza tym w niektórych przypadkach koszt paliwa to tylko mała składowa kosztów utrzymania fury.
ale takie np 540i jest to typowy dupowóz z dużym silnikiem, nie widzę problemu żeby taniej nim jeździć na lpg.
Lobus napisał(a):Ja mając vr6 wolałbym rzadziej jeździć niż zagazować...

no tak ale jest też grono ludzi którzy rocznie robią np 30-40kkm i chcieliby pokonywać ten dystans sprawnie i przyjemnie.
ale każdy ma swoje upodobania i robi jak uważa
ja osobiście na gaz nie narzekam ale gdyby było mnie stać na latanie bez stresu na Pb to gazu bym nie zakładał
Lobus napisał(a):Pokój ;-) :ok:

x2 :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Patryk7171 » 7 cze 2012, o 19:13

nie ma co porownywac vr6 z v8 bez przestady. co ozncza 0/1 jak przytoczyl jeden z kolegow. ;)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez Lobus » 7 cze 2012, o 19:14

No czyli się rozumiemy hehe :hyhy: :ok:

A co do autora tematu, znaleźć dobre vr6 w przyzwoitych pieniążkach to ciężki temat, vr6 z już założoną instalacją bym oglądał kilka razy, żeby się nie wtopić, bo jak się pewnie domyślasz remont takiego silnika to druga sprawa, szukaj tych droższych ale sprawdzonych, czasem na forach są, chociaż te też nie zawsze są pewne.
Jednym słowem ciężki temat ale powodzenia :ok:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 10 gości