Prawidłowe umieszczenie czujników ciśnienia oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Prawidłowe umieszczenie czujników ciśnienia oleju

Postprzez sebix26 » 31 gru 2012, o 23:18

proszę was o pomoc mój wehikuł to golf3 1.8 90 km ABS rok 93
czy te czujniki są prawidłowo wkręcone na swoich miejscach i czy przewody kolorami nie są pozamieniane w tej chwili na fotce numer 1 [brązowy czujnik z przewodem niebieskim],, a numer 2 [biały czujnik z zółtym przewodem]

Obrazek
Ostatnio edytowano 2 sty 2013, o 14:54 przez sebix26, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Prawidłowe umieszczenie czujników ciśnienia oleju

 

Postprzez pablomed » 1 sty 2013, o 10:40

Chyba jest ok. A na czym polega problem?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 12:37

Jest ok :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Gofer » 1 sty 2013, o 12:57

sebix26 napisał(a):wkręcone na swoich miejscach i czy przewody kolorami nie są pozamieniane


1. Czujnik 0,3 bara (brązowy) powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny.
2. Czujnik 1,8 bara (biały) powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min, przewód do niego żółty.

pablomed napisał(a):A na czym polega problem?


Bez tego za wiele nie pomożemy.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez sebix26 » 1 sty 2013, o 17:33

jest tego sporo w innych tematach ja zazwyczaj sobie sam radze dużo czytam. problem tkwi w migającej kontrolce z buzerem od oleju jest tego sporo w innych tematach na daną chwilę sprawdziłem ciśnienie pompy 3,5 bara, olej i filtr castrol minerał niedawno wymieniany silnik pięknie gra ciągnie jak ku**wa
ale skoro mówicie że czujniki i przewody na swoim miejscu to jutro idę je sprawdzić i polecimy dalej ok :super:
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 sty 2013, o 17:38

Sprawdzałeś sprężanie silnika na świecach?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebix26 » 1 sty 2013, o 17:46

Pawełgolfgreen napisał(a):Sprawdzałeś sprężanie silnika na świecach?


jeszcze nie sprawdzałem ale skoro zalecasz to sprawdzę
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 sty 2013, o 17:59

Może zmień olej na półsystetyk :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebix26 » 1 sty 2013, o 18:06

Pawełgolfgreen napisał(a):Może zmień olej na półsyntetyk :lol:

właśnie przybiegłem dolałem roślinnego teraz ma lepkość półsyntetyku :mrgreen:
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 18:07

Cały czas piszczy czy załącza się przy np 2000-2200? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 sty 2013, o 18:11

pietrasiak2 u mnie przed remontem właśnie pisczała kontrolka powyżej od 2000tys gasła przy 4000tys, olej mineralny, ok 8 baru na każdy cylidender :lol: :lol: mechanik mówił żeby nie olej mineralny dalej bym jezdził na tym samym silniku, skonczyło sie na duzym remoncie
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebix26 » 1 sty 2013, o 18:16

pietrasiak2 napisał(a):Cały czas piszczy czy załącza się przy np 2000-2200? :-)

głownie piszczał gdy był wyższy bieg i mniejsza prędkość czyli na 5 biegu 70km
trzy dni temu jak zaczął piszczeć jazda po mieście to nawet na postoju bez przerwy wył,po dwóch godzinach postoju jak ręko odjął jeździłem i cisza

[ Dodano: 2013-01-01, 17:18 ]
Pawełgolfgreen napisał(a):pietrasiak2 u mnie przed remontem właśnie pisczała kontrolka powyżej od 2000tys gasła przy 4000tys, olej mineralny, ok 8 baru na każdy cylidender :lol: :lol: mechanik mówił żeby nie olej mineralny dalej bym jezdził na tym samym silniku, skonczyło sie na duzym remoncie
to mnie pocieszsyłeś
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Następna strona

- - - strony internetowe bielsko-biała



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości