Prawidłowe umieszczenie czujników ciśnienia oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 18:21

weź sprawdź ciśnienie smarowania w pełnym zakresie obrotów dla pewności na ciepłym silniku i prawdopodobnie biały czujnik albo się przywiesił albo pada.
Lub coś go przyblokowało jak problem ustał :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 sty 2013, o 18:24

żebyś nie miał tego co ja :lol: :lol:
Obrazek
Obrazek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebix26 » 1 sty 2013, o 18:50

Pawełgolfgreen napisał(a):żebyś nie miał tego co ja :lol: :lol:
Obrazek
Obrazek

badania wszystko wykażą
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez k-m-r1 » 2 sty 2013, o 13:59

Pawełgolfgreen, ładna branzoletka Ty takanosisz czy Twoja dziewczyna :lol:

ile kosztowała zabaw( pytam o czesci)
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez sebix26 » 2 sty 2013, o 14:44

kupiułem ten czujnik biały wyciekał nim olej jutro sprawdzę czy to załatwiło sprawę
Ostatnio edytowano 2 sty 2013, o 18:21 przez sebix26, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez Gofer » 2 sty 2013, o 14:56

Pisałem wczesniej !

Czujnik 1,8 bara (biały) powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć czyli zewrzec przy ok 2000obr/min
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez GOLF 3 GWE » 2 sty 2013, o 19:20

Witam.niedawno wymieniałem w swojej 3 uszczelkę pod głowica.po kilku dniach po naprawie na rozgrzanym silniku piszczy i mruga kontrolka oleju.zaczyna od 2000 obr i kończy przy ok.2800 obr.poziom oleju w normie . wczesniej tego nie robil. silnik 1.8 abs 66kw. podejrzewam ze plyn chlodniczy dostal sie oleju i to jest tego przyczyna. z gory dziekuje za odpowiedzi
GOLF 3 GWE
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 12:05
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez pablomed » 2 sty 2013, o 21:19

GOLF 3 GWE, Oj kolego nawet tego tematu nie przeczytałeś. Silnik jest po przejściach więc należy zmierzyć ciśnienie oleju na wolnych obrotach i przy 2000 obrotów na rozgrzanym silniku. A za włączanie brzęczyka przy wyższych obrotach odpowiada czujnik wysokociśnieniowy 1.8 bara.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez sebix26 » 2 sty 2013, o 22:22

GOLF 3 GWE napisał(a):Witam.niedawno wymieniałem w swojej 3 uszczelkę pod głowica.po kilku dniach po naprawie na rozgrzanym silniku piszczy i mruga kontrolka oleju.zaczyna od 2000 obr i kończy przy ok.2800 obr.poziom oleju w normie . wczesniej tego nie robil. silnik 1.8 abs 66kw. podejrzewam ze plyn chlodniczy dostal sie oleju i to jest tego przyczyna. z gory dziekuje za odpowiedzi
ciśnienie oleju w temp 80 C
-na biegu jałowym od 0,16 do 0,20 MPa
-przy 2500 obr/min od 0,5 do 0,6 MPa oczywiście przy nowym egzemplarzu
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Postprzez Pawełgolfgreen » 2 sty 2013, o 22:31

k-m-r1 za same cześci ok 2500 zł , nie licząc za robocizne.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez GOLF 3 GWE » 2 sty 2013, o 22:57

silnik co prawda jest po przejsciach bo jesli wierzyc licznikowi to ma juz 305tys km. no ale kiedys piszczal bardzo zadko ale powodem byl niski poziom oleju.
jutro zdejme miske i sprawdze czy smok nie jest zapchany bo na korku wlewu ojeju troche majonezu sie zebralo :-D
GOLF 3 GWE
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 12:05
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez sebix26 » 2 sty 2013, o 23:08

GOLF 3 GWE napisał(a):silnik co prawda jest po przejsciach bo jesli wierzyc licznikowi to ma juz 305tys km. no ale kiedys piszczal bardzo zadko ale powodem byl niski poziom oleju.
jutro zdejme miske i sprawdze czy smok nie jest zapchany bo na korku wlewu ojeju troche majonezu sie zebralo :-D
to sprawdź ziom jak się czegoś dowiesz to daj szybko znać ja w piątek lub sobotę będę robił rentgen samochodu to napewno się odezwę
Avatar użytkownika
sebix26
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 23:10
Lokalizacja: Pisz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości