Odpalanie z gazem w podłodze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Odpalanie z gazem w podłodze

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 14:09

Więc tak Przechodzę odrazu do tematu wchodzę do auta chcę odpalić a tu .. kręci i kręci i kręci nic nie załapuje lecz gdy wcisnę pedał gazu w podłogę dopiero załapie.. a gdy już załapie obroty spadną do 500.. Gdy pogazuje Obroty wzniosą sie do 900 i Falują od 500 do 900.. CO może być przyczyną


SIlnik 1.4 ABD benz
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Odpalanie z gazem w podłodze

 

Postprzez MiroGti » 31 sty 2015, o 18:10

Pawlix napisał(a):Gdy pogazuje Obroty wzniosą sie do 900 i Falują od 500 do 900.. CO może być przyczyną

Przeczyść silniczek krokowy jak nie pomoże to czeka cię wymiana na nowy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 18:21

krokowiec odpowiada za obroty na jałowym biegu gdy dodam gazu i gwałtownie puszczę obroty też spadają Wyczyszczę Tylko nie mogę znaleśc poradnika jak to zrobić :)
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MiroGti » 31 sty 2015, o 18:31

Pawlix napisał(a):nie mogę znaleśc poradnika jak to zrobić

Jest kilka tematów wystarczy użyć szukajki ,a po czyszczeniu nie zapomnij zrobić adaptacji przepustnicy lub odepnij klemy na jakieś parę minut a potem odpal auto bez dotykania gazu i nie ruszaj gazu do puki nie włączy się wentylator . A nawiasem mówiąc ten problem z odpaleniem jest na ciepłym i zimnym silniku?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 18:34

Na cieplym juz nie muszę dodawać gazu by załapał . Przy czyszczeniu krokowca też trzeba adaptowac?
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MiroGti » 31 sty 2015, o 18:37

Pawlix napisał(a):Na cieplym juz nie muszę dodawać gazu by załapał

to jak będziesz miał zimny silnik to zdejmij wtyczkę z cztero pinowego czujnika wkróćcu bo prawdopodobnie jest padnięty i nie podaje ssania na zimnym lub go zalewa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 18:40

sprawdzałem własnie 30 min temu wyciągałem wtyczkę lecz nadal to samo
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MiroGti » 31 sty 2015, o 18:47

Pawlix napisał(a):sprawdzałem własnie 30 min temu wyciągałem wtyczkę lecz nadal to samo

Szkoda że nie masz takiego czujnika na podmiankę bo może być tak że on padł i nie ma reakcji żadnej ,skoro na ciepłym pali, więc na zimnym silniku nie ma informacji do kompa o większej dawce paliwa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 18:58

na cieplym pali lecz problem z obrotami na luzie nadal są no nie mam takiego czujnika
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 31 sty 2015, o 19:41

Pawlix, Kolego jak włączysz zapłon,to słyszysz krokowca,że uchyla przepustnicę?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 31 sty 2015, o 19:49

Sprawdzę to dopiero jutro bo dziś juz nie mam jak

[ Dodano: 2015-01-31, 18:53 ]
Mogę nagrać nawet filmik Co się dzieje na liczniku (obroty) i jak chodzi silnik
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Paweu » 31 sty 2015, o 21:11

jakieś błędy w sterowniku ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości