Odpalanie z gazem w podłodze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pawlix » 4 lut 2015, o 18:43

własnie powyżej 70* obroty skoczyły z 800 do 1200 i tak stały gdy temp była 90* opadły do 1100
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

 

Postprzez łukasz1983 » 4 lut 2015, o 19:47

Pawlix, Sprawdź czujnik temp. bo coś mi tu nie pasi.Powyżej 70*C obroty powinny spaść do 800-850,bo wyłącza się ssanie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 4 lut 2015, o 19:52

czujnik temp nawet mierzyłem oporność przy 0 stopniach 5.700 przy 90 stopniach 260 pin 1 i 3 a 2i 4 o polowe mniejsze
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 4 lut 2015, o 20:05

Pawlix, To pomiary są ok.
Zmień tą podstawę wtrysku i zrób jeszcze raz reset ECU.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 4 lut 2015, o 20:17

ok
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez golf 1.4 » 4 lut 2015, o 22:47

Zmień podstawę wtrysku jak wyżej piszą, bo to że robiłeś reset ecu to pomaga na chwile dzisiaj jest dobrze a jutro już nie... Ja za podstawę Febi zapłaciłem 60zł. Namęczysz się trochę z 2 nakrętkami przy silniku bo dostęp do nich nie jest perfekcyjny. Ja używałem zwykłej płaskiej 10 i trochę się namęczyłem... ale dasz rade :-)

[ Dodano: 2015-02-04, 22:09 ]
I jeszcze jedno, nie sklejaj podstawy na sylikon.
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 5 lut 2015, o 11:21

dzięki no tam jakaś specjalna uszczelka jest
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 5 lut 2015, o 13:26

Pawlix napisał(a):dzięki no tam jakaś specjalna uszczelka jest
Nie.Na kolektor idzie podstawa,ona sama robi za uszczelkę.
Nad podstawą idą uszczelki,ile to w zależności,czy masz gaz.
Kupujesz specjalny "papier" na uszczelki i przed montażem dotniesz sobie sam uszczelki.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 5 lut 2015, o 14:45

łukasz1983, To tylko samą podstawę dorwać a z 1.6 ABu też bedzię pasowac?
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 5 lut 2015, o 14:53

Pawlix napisał(a): To tylko samą podstawę dorwać
Podstawa wtrysku (nowa oczywiście) i papier na uszczelki.Uszczelki idą między wtrysk a przepustnicę,między przepustnicę a podstawę,i jeśli masz lpg to pomiędzy wtrysk a mikser a przepustnice.Jak będziesz zmieniał to załapiesz o co chodzi.

Pawlix napisał(a): a z 1.6 ABu też bedzię pasowac?
Teoretycznie powinno pasować,ale na 100 nie jestem pewny.Masz tu foto jak wygląda moja stara z ABU
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 5 lut 2015, o 15:09

do 50 zł powinna kosztować + te uszczelki
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 5 lut 2015, o 15:11

Pawlix, Co do zmiany podstawy to masz foto poradę z innego forum,co prawda podstawa jest z innego silnika,ale wszystko robisz tak samo.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166588

[ Dodano: 2015-02-05, 14:12 ]
Pawlix napisał(a):do 50 zł powinna kosztować + te uszczelki
Za podstawę dałem nie całe 50 zł + arkusz A4 na uszczelki 10 zł.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 6 gości