Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez vwolf » 27 lut 2010, o 10:12

Przeslij mi wzor na pw sprobuje cos podszukac .
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2010, o 10:47

seneka napisał(a):czy ktoś się może orientuje gdzie można zdobyć uszczelki, które są pomiędzy górną i dolną częścią wtrysku

Też miałem problem żeby je dostać. Wyciąłem je z grubej tektury i nasączyłem olejem. Póki co jest ok
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

wysokie obroty

Postprzez benio » 6 sty 2012, o 14:09

witam. moj golfik stal ostatnio przez dwa dni nie odpalany. na trzeci dzien chcialem go odpalic to strasznie dlugo go krecilem i odpalil w koncu ale dziwnie sie zachowywal dawalem mu gazu to sie jakby dlawil i dostal wysokie obroty (1900). koledzy jak wiecie co jest to pomozcie.
benio
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 sty 2012, o 14:03
Lokalizacja: pila

Postprzez rafal9119 » 6 sty 2012, o 14:29

kolego mam to samo po czyszczeniu przepustnicy. tylko u mnie z ranama 2 tys a jak jade i wrzuce na luz przy 100 km/h to obroty trzyma na 1.5
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez benio » 6 sty 2012, o 21:51

widzisz a ja nie czyscilem i takie cos mam. i co to moze byc?
benio
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 sty 2012, o 14:03
Lokalizacja: pila

Postprzez prezesik » 6 sty 2012, o 23:49

czyszczenie i adaptacja przepustnicy
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez rafal9119 » 8 sty 2012, o 15:51

kurde tylko czyszczenie przepustnicy i adaptacja. czy wy myslicie ze ja na tyle głupi jestem ze nie robiłem tego nawet u elektryka byłem i nic adaptacje przyjmuje. a jak silnik ostygnie to dalej to samo. sory prezesik
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez KaMe101 » 8 sty 2012, o 16:15

Nie wiem czy dobrze myślę ale silnik krokowy odpowiada za niskie obroty może coś z nim jest nie tak?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez trojeczkaGT » 8 sty 2012, o 18:12

moj czasem (po dluzszym czasie) dostaje bzika i mu obroty ustawia na ok 3000 i musze kabelkami bezposrednio z aku zasterowac obnizenie i potem juz ustawi sobie sam i jest dalej spoko na dlugo. trzeba szukac moze sygnal wysyla cos ale trzeba vag do tego.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1742
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 8 sty 2012, o 20:33

w AEE krokowy jest razem z przepustnica czyli wymiana całej
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez benio » 9 sty 2012, o 21:54

trojeczkaGT a jak robisz to obnizenie z aku?
benio
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 sty 2012, o 14:03
Lokalizacja: pila

Postprzez trojeczkaGT » 10 sty 2012, o 07:51

benio napisał(a):trojeczkaGT a jak robisz to obnizenie z aku?


nie wiem czy to bezpieczne dla silnika krokowego (nastawnika przepustnicy) bo w instrukcji jest ze niby 6 V a ja mu daje bezposrednio za pomoca kabelkow 12 V z aku

podlaczasz bieguny do pinow 1 i 2 liczac od gory i zaleznie jak podlaczysz to albo sie schowa albo wysunie.

mi jak tak sie ustawi na 3000 np to wylaczam auto chowam na max silniczek podlaczam znowu tak jak bylo i odpalam auto i juz mam dobre obroty.

(nie odpowiadam za ewentualne szkody u innych)
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1742
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości