Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez MiroGti » 21 cze 2014, o 21:13

No ale w czesniej pisałeś ze po wyzej 2tys obr nie dales rady jechac a teras kichal ale przyspieszal po wyzej 2tys tak?generalnie ten silnik po odpieciu przeplywki powinien przejsc w tryb awaryjny i smigac teoche slabiej ale normalnie . A zaplon masz tam dobrze ustawiony?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Dawid95 » 21 cze 2014, o 21:45

Może źle zrozumiałeś albo ja źle napisałem.
Jest tak: Odpala,czasem nawet za 1 kręceniem,wkręca się normalnie na obroty do odcinki nawet, wrzucam bieg, ruszy, jedzie normalnie do 1.5-2tys. zaczyna przerywać jakby odcinało mu paliwo albo iskrę, popuszczam gaz i stopniowo dodaje, zaczyna go po chwili odmulać i przyśpiesza do 3-4tyś. tak jak go wkręce, wrzucam kolejny bieg, znowu zaczyna przerywać, tak jakby kichać wręcz, znowu faluje gazem i przestaje po chwili.. Zaczynam zwalniać, dodam gazu i muł, musi zwolnić do 20km/h aby zaczął jechać albo zgaśnie i ponowne odpalenie.
Po odpięciu przepływki: przerywa ale jakby mniej tylko głośniej słychać takie kichanie, kopa ma takiego samego, mniej razy gaśnie.
Po zamontowaniu innej przepływki: jest tak samo jak na poprzedniej.
Po odpięciu sondy: gaśnie dużo razy więcej, więcej problemów z ruszeniem a co dopiero jazdą.
Zapłon ustawił mi znajomy mechanik lampą czyli jest ok.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 21 cze 2014, o 21:55

przychodzi mi do głowy że pompa paliwa nie wyrabia pod obciążeniem masz tam 3bary( jak masz jak to sprawdź ile daje , bo pod obciążeniem więcej potrzebuje jak na postoju) ? lub regulator ciśnienia paliwa ,zobacz czy w wężyku do niego nie ma lub nie czuć paliwa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 21 cze 2014, o 23:14

Niestety nie mam jak sprawdzić :/ Spróbuje jeszcze wskaźnik od pistoletu zamontować jakoś do listwy aby sprawdzić jakie ciśnienie.
Co do zaworka to w wężyku tym co idzie od dolotu?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 21 cze 2014, o 23:26

regulator jest na listwie od strony przepustnicy a raczej pod nią ,idzie do tego regulatora przewód rozdzielający się chyba na dwa do puszki a drugi chyba do przepustnicy ,popatrz czy tam nie ma paliwa Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 21 cze 2014, o 23:47

Mam tylko jeden wężyk prowadzący do przepustnicy.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 22 cze 2014, o 08:50

ma być tak podpięte Obrazek
a ty masz jak to podpięte?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 22 cze 2014, o 12:25

U mnie jest wężyk z regulatora prosto do przepustnicy a wyjście z filtra jest wolne i nic nie jest tam wpięte. Jedynie w drugie wyjście w filtrze jest wpięty wężyk,który prowadzi do dolnej części puszki filtra. Jeszcze z tyłu przepustnicy jest wyjście i powinien być tam wpięty wężyk prowadzący do tego zaworka od odpowietrzania spalin a,że jeszcze takowego nie nabyłem to mam to wyjście zaślepione.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 22 cze 2014, o 17:24

To wes to dolne wyjscie co masz wolne podepnij do tego regulatota tez za pomoca trojnika np taki jak do spryskiwaczy bo z tego zaworka w puszczce bedzie zsalo powietrze a dolna klapka nie beszie sie chyba otwierac przez to w filtrze na zimne powietrze podepnij tak jak ci na zdieciu pokazalem a to ze nie masz podpietego dolnego wyjscia z przepustnicy to nie przeszkadza tylko zeby szczelne bylo ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 22 cze 2014, o 18:06

Zrobiłem ten trójnik. Wcześniej wyczyściłem jeszcze przepustnice, krokowy i przepływkę. Złożyłem i dalej to samo :/ Dodam,że kopci na czarno, świece czarne. Myślę,że przyczyna leży w zbyt bogatej mieszance i,że przerywa,bo po prostu nie nadąża przepalać. Jak już wyżej wspomniałem, próbowałem na odpiętej sondzie,ale jest jeszcze gorzej.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 22 cze 2014, o 18:43

To musisz go pod kompa podpiac bo albo ta sonda nie jest do tego modelu albo czujnik temperatury w kulki leci lub cos z lewym powietrzem jest :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 22 cze 2014, o 19:46

Lewe powietrze raczej odpada, sonda wydaję mi się,że też.
Może wina leży po stronie czujnika temperatury. Jutro auto sprawdzi znajomy mechanik i podepnie go pod kompa. Zobaczymy,bo ja już nie mam sił ;/
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości