zakup CB

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 15 mar 2010, o 18:29

MysieQ napisał(a):Uniden 520 pro xl + Sirio ML-145 i jest naprawdę fajno
również polecam, super zestawik, sam taki posiadam.
Uniden 520xl ma na wyjściu moc 7W, także lepiej i dalej będziesz słyszalny niż ze standardowego CB, które mają 4W, a antenka zapewni ci bardzo dobry odsłuch.
Koszt to: UNIDEN 520xl - 200 zł
SIRIO ML-145 - 140 zł.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez Szkodzin » 19 mar 2010, o 20:40

Yo, kupiłem dzisiaj jednak radyjko alana 109 bo akurat na niego trafiłem :-)
Tylko teraz mam pytanie dotyczące anteny... Otóż mam podstawę magnetyczną z kablem (zostało bo ojciec potrzebował sam bat, bo jego stary stał się własnością osób trzecich :evil: ) i tu jest moje pyt. czy da się dokupić teraz sam bacik do podstawy? i jaki byście polecali do cb alana?
Zastanawiałem się jeszcze nad antena taką co by wyglądała jak normalna antena do radia, mocowana na stałe, żebym nie musiał za każdym razem jej ściągać, czy są takie jakieś w przystępnej cenie? szukałem na google, ale niestety znajdowałem same magnesowe :wstyd:
pzdr. :]
Avatar użytkownika
Szkodzin
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 lis 2009, o 17:55
Lokalizacja: Bukowno

Postprzez strzeliniasty » 20 mar 2010, o 21:07

Szkodzin napisał(a):da się dokupić teraz sam bacik do podstawy?


jezeli w podstawie masz mocowanie na "motylka" to da rade samego bata dokupic ale jezeli masz na gwincie to juz lipa.


ja do swojego alana 109 kupilem antenke hustler 100 i dawalo to rade dobrze zestroic i bedzie malinka - koszt zakupu hustlera to teraz niecale 50zl (we wroclawiu) za nowke
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Szkodzin » 20 mar 2010, o 21:27

No ja niestety mam na gwincie :-/
czyli muszę szukać całej antenki
Avatar użytkownika
Szkodzin
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 lis 2009, o 17:55
Lokalizacja: Bukowno

Postprzez gluszek » 20 mar 2010, o 22:43

czasem można trafić sam bacik, trzeba tylko dobrze poszukać na allegro na przykład ;-) Co do hustlera to raczej liche te antenki....
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez Szkodzin » 21 mar 2010, o 21:06

Dobra dyskusja już dobiega końca :-P
Jutro jadę do Katowic i planuję kupić po drodze antenkę presidenta:
ALLEGRO
Sądzicie, że będzie "współpracować" z moim Alanem 109? Trzeba ją dostrajać?
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Szkodzin
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 lis 2009, o 17:55
Lokalizacja: Bukowno

Postprzez gluszek » 21 mar 2010, o 22:39

z tego co wiem to takiej antenki chyba się nie stroi.... Za taką kasę można by kupić coś lepszego, ten model szału nie robi w trasie... Taki mały kikut
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez kajtek » 22 mar 2010, o 08:43

Szkodzin napisał(a):O fajnie :) kajtek a co to masz za radyjko? Ja jestem chory na jakieś z niebieskim podświetleniem :hyhy:


TTI 770 http://www.allegro.pl/item959408479_now ... lodz7.html
Nie jest to jakiś pionierskie radio wśród CB radyjek ale pasowało mi wymiarami i ogólnie estetycznie do autka, po za tym jestem z niego zadowolony, mam już to radyjko kilka latek i nie zamierzam zminiać ;)
Szkodzin widzę że chcesz kupić antenke presidenta, muszę przyznac że to chyba najlepszy wybór jesli chodzi o firmę ze sprzetem CB, a jesli szukasz krótkiej a dobrej to polecam http://www.allegro.pl/item944097443_ant ... ktura.html
nowa jest dość droga ale używaną kupić możesz w naprawdę dobrej cenie (tak jak ja) i będziesz zadowolony, ja do dzisiejszego dnia nawet jej nie zestroiłem, uznałem że nie ma takiej potrzeby z racji że fajnie wszystkich słychać i mozna pogadać na kilka km...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez radomiak » 23 mar 2010, o 16:47

prezesik25 napisał(a):
MysieQ napisał(a):.
Uniden 520xl ma na wyjściu moc 7W, także lepiej i dalej będziesz słyszalny niż ze standardowego CB.


tak tylko nie wiem czy wiecie ze jest wskazane wozic ze soba deklaracie zgodnosci na radio a to takiego nie posiada http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text radia moga miec max 4w mocy wiec radio z 7w staje sie nielegalne :-o . zaraz napiszecie ze wam nigdy nie sprawdzali radia ale moze sie to zdazyc mnie osobiscie od 1995r sprawdzali 2 razy i nie mialem problemu(wczesniej jeszcze potrzebne bylo zezwolenie) tak wiec moze zdazyc sie ze gdzies w polsce dupnie was radiowoz z jakims polapanym policjantem i macie mandat i konfiskate radia. wiem ze sporo ludzi jezdzi na takich radiach albo z dopala i smieja sie w twarz ze h.. im zrobia :-P ale znam osobiscie goscia co zaplacil 300zeta za dopale i dopalka odjechala w radiowozie. :zdegustowany:
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez prezesik » 23 mar 2010, o 19:31

radomiak napisał(a):macie mandat i konfiskate radia.
mandat OK, ale konfiskata?? jak chce to niech sobie bierze na własną odpowiedzialność, jak coś połamie to on będzie bulił.

Ja kiedyś miałem tak zamontowane radio, (niewidoczne dla złodzieja):

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez radomiak » 23 mar 2010, o 19:59

osobiscie nie slyszalem zeby zabrali radio ale takie mamy prawo a 2 strona medalu to jesli sam mu nie oddasz radia to w estrimie moze ci scholowac auto ale jeszcze nie slyszalem. w1998r mojemu koledze glina odciol kable od zasilania bo nie mial przy sobie pozwolenia na uzywanie cb i mial takie prawo :-o . ale nie o tym post dla kupujacych niech czytaja pytaja bo latwo kupic cos co potem okaze sie badziewiem lub nie mozna tago uzywac. pelno jest zestawow na all.... i czasami taki szajs jak sie patrzy radio ok a antena do d... i opis ze wzmocnienie sygnalu podbicie modulaci(ma to radio lub mikrofon antena w zyciu tego nie ma) i cena jak za zboze. opisy czasem zwalaja z nog napisza wszystko zeby od nich kupic a potem sie chlopie mart. a jeszcze troche i wladza sie wezmie za cb bo straszny chlam sie zrobil no i mniej mandatow przez info na drodze.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez krystek.l » 23 mar 2010, o 21:37

Siemka podpinam się pod temacik:
ja natomiast na początku kwietnia chce zakupić:
- radio alan 109, Wymiary zewnętrzne: 122x165x48 mm
- antena IC100

mógłbym prosić o więcej fotek gdzie macie zamontowane swoje CB??
by przybliżyć ten światopogląd, najlepiej z tym radyjkiem... :padam: :padam: :padam:
krystek.l
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości