Problemy ze wstecznym

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 18 mar 2009, o 21:18

jarekddz napisał(a):Chcę zmienić olej, może to coś da?
mi zmiana oleju bardzo wiele dała...po wymianie oleju zapomniałem juz ze zgrzytał mi R
Panowie - naprawdę - jesli jeszcze nie zmieniliście oleju w skrzyni to proponuje to zrobic. ja tez juz sie przymierzłaem nawet do zmianyskrzyni na 2gąlub naprawe mojej ale stwierdziłem ze zmienie olej bo w sumie nie wiem kiedy był zmieniany - i po zmianie oleju moje problemy jakie miałem z biegami sie skończyły - uwierzcie... ja rozumiem ze człowiek nie lubi wyrzucac kasy w błoto - ale niektórych spraw nie da rady napraic odrazu- ja za nim doszedłem do ładu z biegami to zdazyłem w tej sprawie 300zł wydac. kupiłem olej i jak reka odioł... no ale róbcie jak uwazacie- mysle ze nie zbiedniejecie od 70zł a zaoszczedzicie na zmianie skrzyni czy tez jej naprawie...co koszt jest o wiele....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez dziabi3 » 19 mar 2009, o 18:28

mi pomogła zmiana oleju na mobil 1 pełen syntetyk


tylko pełen syntetyk

możne byc mobil 1 do skrzyń automatycznych i wspomagań za 1 litr 25zł

to jeden chu* bo do manuali kosztuje 50 zł za litr a to to samo

ja nalałem taki i skrzynia pęknie pracuje delikatnie
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez sylwekss3 » 22 mar 2009, o 20:52

A pytanko, ile tego oleju kupić, i konkretnie jaki??(po nazwie.)
sylwekss3
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 mar 2009, o 19:23
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez Laska_VSV » 22 mar 2009, o 22:31

sylwekss3 napisał(a):ja cały czas odnoszę nieodparte wrażenie że to jednak synchronizator...:/ bo cóż innego jeżeli ten wstek mi wyskakuje??:/
Wsteczny nie jest synchronizowany z tego co wiem... A co do tego oleju to sam nie wiem... Jak to moze byc ze olej pomoze w takiej sprawie..Gdyby olej byl do d.... to by inne biegi tez jakos dziwnie wchodzily (ciezko czy cus..) a tu nic inne biegi idealnie wchodza... Ja mam wrazenie ze to jakas usterka mechaniczna a nie wina oleju.. Mam dylemat no....
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 22 mar 2009, o 23:05

Fakt wsteczny nie jest synchronizowany. Tylko jedynka z tego co mi wiadomo to tylko jedynka chyba. Ale co do oleju to wymieńcie i naprawdę zobaczycie różnice. Od czegoś trzeba zacząć, a nie ładować się od razu w duże koszta
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal_z_ph » 24 cze 2009, o 14:25

Dopisuje się do tematu.

Mój problem jest bardzo podobny: mie moge wrzucic wstecznego, po kilku próbach jest to możliwe bardzo eregicznej zmianie. Tyle, że wiem co jest tego przyczyną i chciałbym się zorientowac jak to naprawic. Otóż wybierak przy skrzyni ma takie luzy, że zamiast wsztecznego wrzuca jedynke. pytanie tylko czy wymienic calość, czy tylko teflonowe tulejki?
silnik to TDi 90 KM '96
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez sylwekss3 » 26 sie 2009, o 15:34

ja już wymieniłem skrzynie.. po rozkręceniu okazało się że ma wycięty pośredni tryb wstecznego:( i z tego co się dowiadywałem u mechaników jest to częsta usterka w Golfie... także jeśli wyżuca Wam wsteka po dodanu obrotów, lub dodatkowym obciążeniu(typu podjazd) i sprawa z biegiem czasu coraz bardziej się nasila, to niestety bedzie to... PZDR
sylwekss3
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 mar 2009, o 19:23
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez Logan » 10 lis 2009, o 11:32

Witam wszystkich.... kupiłem sobie Golfika 3 1.4 i mam problem, gdy wrzucam wsteczny czasem mi zgrzyta. Czy to jest częste w tych modelach?
Logan
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 lis 2009, o 11:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mazzieh84 » 10 lis 2009, o 17:27

Logan napisał(a):gdy wrzucam wsteczny czasem mi zgrzyta
postaraj się całkowicie zatrzymać i dopiero wrzucać bieg wsteczny, u mnie przy minimalnym ruchu do przodu zgrzyta gdy chcę dać do tyłu
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez Basior1997 » 30 lis 2009, o 22:46

siemka podpinam sie pod temacik
ja mam tak jak powoli na wolnych obrotach dam R i cofam powoli to jest ok ale jak cofam i dam tak 1500obr/min to jest takie puk i wybija wsteczny
a jak przytrzymam reką to jest git ale tylko do 2300obr/min puzniej wybija
co to moze byc???? jakis łacznik czy co??

za pomoc Danke ;-)
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez SotoM » 30 lis 2009, o 22:59

na sam poczatek sprawdź poduszkei sk.biegów...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Basior1997 » 30 lis 2009, o 23:04

SotoM napisał(a):na sam poczatek sprawdź poduszkei sk.biegów...

new sztku wszystkie i dodam ze 1,2,3,4,5 dziala bez zarzutu
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron