Tylko ta zawleczka mi wsykoczyła,wiec jest juz ok:)
Odnosnie skrzyni...czy tez macie tak, ze głownie na 2 i 3 biegu domax 1,500 obrotów skrzynia wam jakby wyje..czy to jest łozysko w skrzyni i czy da sie z tym jeździc, bo już raz skrzynie wymieniałem
Moderator: Moderator
kłopoty przy wrzucaniu wstecznego i nie tylko...
Witam.
mam taki problem, że podczas wrzucania wstecznego strasznie "chrobocze" i trzeba kilka prób żeby wszedł, ale czasami zaskoczy elegancko... a druga sprawa to 5 bieg... gdy jadę na tej 5 i zaczynam hamować to jakby wyskakiwała i strasznie tam coś "chrobocze" jestem zielony w tym i nie wiem czy mam sie rozglądać za nową skrzynią czy to może da się jeszcze coś z tym zrobić...
prosze o pomoc i z góry dziękuję
mam taki problem, że podczas wrzucania wstecznego strasznie "chrobocze" i trzeba kilka prób żeby wszedł, ale czasami zaskoczy elegancko... a druga sprawa to 5 bieg... gdy jadę na tej 5 i zaczynam hamować to jakby wyskakiwała i strasznie tam coś "chrobocze" jestem zielony w tym i nie wiem czy mam sie rozglądać za nową skrzynią czy to może da się jeszcze coś z tym zrobić...
prosze o pomoc i z góry dziękuję

- azazel87
- Berbeć
Ja na przykład w swoim mam do wymiany synchronizator wstecznego do wymiany. Jeśli przed wrzuceniem wrzucę jakiś inny bieg to wejdzie normalnie , ale jeśli od razu wsteczny to zgrzytnie ale wejdzie 

>>>>> :::BLACK & WHITE ::: My Bandit <<<<<
Zapraszam Na moją stronkę
Zapraszam Na moją stronkę
-

patryk28091991 - Gaduła
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
1-3-5
witam. mam problem z biegami 1-3-5. w sumie najwiekszy z 1. odnosze wrazenie ze wchodza za gleboko. tzn gdy chce wlozyc jedynke to czasami wejdzie elegancko, a czasami niby siedzi ale jak puszczam sprzeglo to wyskakuje. sprzeglo jest nowe, tzn tarcza, docisk, linka.. czego to jest wina?? przed wymiana sprzegla bylo to samo..
-

pandamian21 - Badacz tematu
-

AdiK__ - Members
- Rocznik: 2003
- Silnik: AVF+
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi